Den sista dagen.

Då var den sista dagen i det tjugohundrasjunde året, efter kristus, snart slut. Hoppas att alla har haft ett bra år och är taggade inför nästa. Dagen i ära så blir dagens fråga:


Vad blir ditt nyårslöfte för det nya året? (Om du inte avger ett nyårslöfte får du motivera varför du inte gör det.)

Jag har inte bestämt mig för ett nyårslöfte ännu. Det väger mellan: Göra klart spelet, Skaffa ett jobb och Åka mer till England. Jag kommer förmodligen att göra allting i vilket fall. Det väger nog åt jobbet.

image67
Ha ett superduperhypermegagott nytt år.

Stor kram // Herr Måndag

Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

... jag avger aldrig nyårslöften, då jag är sämst på att hålla det jag lovar till mig själv... dessutom har aldrig min familj hållt på med sånt så det ingår liksom inte i traditionen...

2007-12-31 @ 18:52:07
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Kavaljer Tisdag

Jag har insett att lova mig själv saker att inte göra, blir nästan alltid någon gång senare i framtiden saker som jag gör/gjort/gillar. Så idéen med att förbjuda saker går inte och att lova göra saker till sig själv ha motsat effekt så att lova sig själv är det sämsta som finns för mig.
Löften till en självt bryts jättelätt. Dock löften till andra har jag otroligt svårt att bryta.

Så nyårs löften har jag aldrig gjort, det fungerar inte för mig.

GOTT NYTT 2008!!!!

2008-01-01 @ 14:53:02
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Söndags Trollet

inget.

2008-01-06 @ 17:23:06
URL: http://myspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0