Ilska och glädje

Lo everybody...

Idag blev mitt facebook acc. borttaget för att jag inte hade lyckats  'confirm' att jag till hörde ett vist network. FAn dem jag har ju fan försökt byta men det fungerar inte. Så jag gav upp och slutade bry mig och nu dog mitt acc. AAAAARRRHRHR och med allla tusen bilder och typ 200 vänner som jag vet inte hur jag ska få ihop igen!!!!!!!!!!!!!!

image46

När var du senast arg?

&

När var du senast euforiskt glad?
image47

Senast jag var så glad var nog när jag fick tag i Celebis time song från 4.e Pkmn filmen. Vilket är en låt jag letat skit länge efter.

Vänliga hälsningar från en ilsken  Kavaljer Tisdag.


Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

Senaste gången jag var arg var igår... om nu extremt jätteirriterad räknas som arg förstås

Senaste gången jag var euforiskt glad, var nog när den snälle Kavalier Tisdag gjorde mig det finaste diademet som någonsin gjorts av piprensare och indianpärlor...

jag har ganska lätt för att bli euforiskt glad, svårare att bli arg.
Blir mest irriterad och ledsen istället för att bli arg... vilket är lite dumt ibland...

2007-12-18 @ 14:12:54
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Herr Måndag

Senaste gången jag var riktigt arg var nog i nian. Jag lackade på ett gäng mobbare som hade tuppjuck på en spcifik vän till mig. Senaste gången jag slagits på riktigt också, frånsett kendon.

Jag är relativt glad hela tiden... Men riktigt glad var jag nog senast då jag lyckats börja spela Baten Kaitos Origins (jag var tvungen att tjäna ihop till det genom att köpa det ifrån Kanada och sedan uppdatera mitt Wii vilket tog mig nästan ett dygn!). All möda var värt det.

2007-12-18 @ 16:23:03
Postat av: Lekkit

Ingen aning. Brukar inte tänka så mycket på sådant. Kul/jobbigt när det händer, men ingenting att se tillbaka på.

2007-12-18 @ 17:15:13
URL: http://lekkit.blogg.se
Postat av: Tjaaaa

Senaste gången jag var arg är oviktigt och väldigt länge sedan. Senaste gången jag var riktigt euforiskt glad var på Distant Worlds.

2007-12-18 @ 17:59:16
Postat av: Kapten Torsdag

Svarar samma sak som Tjaaaa om när jag senast var euforiskt glad. Arg blir jag sällan, jag blir bara irriterad. Senast jag var irriterad var precis nu när jag skriver detta. På min morsa för hon har slängt min favoritsås utan anledning! GAH!

2007-12-18 @ 19:33:03
Postat av: Fröken Onsdag

Senast jag var arg, var tio minuter sen när jag hade mit nyligaste konversation med min far (brukar bli så...
senaste gången jag var euforiskt glad var i gårkväll när jag pratade min

2007-12-18 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0