Nu är det visst jul... igen.

Hejsansvejsan allesammans! Jag hoppas att ni har en riktigt god jul. Även om jag är <0 taggad på jul så ska jag inte sabba saker för er.
image53
Så. Juligt värre.

Nu över till frågan.

Hur mycket tror ni att en helkroppsvaxning kommer att kosta? Och var kan man köpa vaxet?

image54
Jag skämtade bara. XD (Ni får gärna svara på den om ni vill dock.)

Varför firar ni jul?
Är det Kristi födelse, midvintern, traditionen eller rent av jippot?


Jag firar den av ren tradition och jag gillar att ge bort saker... Men hur jag än gör så får jag alltid tillbaka mycket mer än jag lyckas ge.

Ha en riktigt härlig jul allesammans. Hoppas jag ser många av er ikväll.

Stor julkram// Motvillige Måndag

Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

Tradition och för att det är mysigt^^
(+att jag får baka mycket och ge bort presenter!)

själva stressen kan man vara utan dock... men jag tror att vi i min familj firar en rätt okonventionell jul... vilket är skönt...

massa kramar!!! (och god jul)
//En något förkyld Fröken Lördag!

ps. första frågan har jag ingen aning om =P

2007-12-24 @ 19:01:43
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Kavaljer Tisdag

Hmm.... tradition över jippot skulle jag nog säga. Plus det är en ursäkt för att släkten ska få ses en gång om året samtidigt.

2007-12-25 @ 14:11:08
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Kapten Torsdag

Egentligen påtvingad tradition... Men man gör ju det bästa av situationen och då kan det bli riktigt trevligt.

2007-12-25 @ 23:16:12
Postat av: Fröken Onsdag

Mamma och pappa firar nog för tradition och religion... för min del är det den mysiga stämningen man inte vill vara utan, Man är van att det ska vara jul, med mat, klappar och allt annat som hör till, skulle kännas konstigt utan...

2007-12-26 @ 16:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0