Småsen måndagsfråga.

Dags för måndagens fråga. Hoppas ni har tid att tänka på denna... Och tid att titta också för den delen.

Vilken Pokémon är du?

Till eran hjälp har ni ett skitbra pokédex på; http://www.serebii.net/pokedex-dp/
(Dexet är olika mycket skitbra beroende på hur mycket tid man har att förbruka.)

Måndags svar blir nog:
image43
Slowbro (med Mikael i svansen)

eventuellt:
image44
Psyduck! (som jag blev första gången i pokémon mystery dungeon...)

eller:
image45
Munchlax (lillsnorlax som inte sover lika mycket men istället går runt och äter allt...)

Mvh // Herr Måndag

Kommentarer
Postat av: Kapten Torsdag

Svårt svårt svårt.... Peter är i alla fall Whismur.
Just idag känner jag mig som Farfetch'd.

2007-12-17 @ 21:13:38
Postat av: Fröken Lördag

jobbig fråga... kan inte du ocheller Noah som svara på den ÅT mig...? ;P

annars, om jag får välja helt själv känner jag mig som en Glaceon... fryser en del just nu nämligtvis och känner mig lite långhårig...

kram
/Fröken Lördag

2007-12-17 @ 21:19:01
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Kavaljer Tisdag

Haha Jag har länge undrat på när den här frågan skulle komma upp. Haha och jag som aldrig har kommit till något bra svar på den heller. Jaja det är väll bara att försöka leta och svara.

Ja jag har ju alltid älskat BUG tupen av pkmn, av anledningen för att alla har kallat dem urusla. Plus att jag älskade Butterfree som var nog min första favorit pkmn. Men det är ändå inte jag och inte någon annan kryp pkmn heller så tyvär så kan jag inte kalla mig Butterfree även om jag skulle vilja.

Nej jag är nog ingen Dunsparce även om den är skit cool!!!

Jag skulle nog tro att jag är någon av mina andra två favo typer (Water o Grass). Jag känner igen mig lite med Milotic eftersom den bygger på 'den fula ankungen konceptet. Vilket jag har känt igen i mitt liv.
Den andra är Jumpluff för jag känner igen mig med att bara flyta med vinden och se vart man kommer. Plus jag gillar idéen med att vara en liten blå
hejarklacks boll som släpper sporer vart vinden tar den. Snacka om skönt liv.

Kramar
// Kavaljer Tisdag

2007-12-17 @ 22:44:28
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Lekkit

Mewtwo. Annars Koffing.

2007-12-17 @ 23:06:25
URL: http://lekkit.blogg.se
Postat av: Fröken Onsdag

Jag är den envisaste pokemonen som ljuger o fuskar mest^^ (iaf enligt alla andra)

2007-12-18 @ 01:57:57
Postat av: Tjaaaa

Jag är(skulle vilja vara) Gallade. I annat fall väljer jag Mew för att motverka Lekkit.

2007-12-18 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0