Fråge Lördag

Lördag igen...
Först och Främst Hur Gick era Persolighets övningar sen förra veckan?...
det gick inte sååå bra för mig, har försökt att inte bli lika irriterad när folk gör saker långsamt, men det har inte riktigt funkat.
Men jag försöker!

Second of all... (i ett desperat hopp om hjälp)
hHr blir ni av med era huvudvärkar? Tablett och sova hjälper mig inte... huskurer för annat är också mycket välkommet...

Och så Tredje gången gillt.
Dagens Fråga.
- Vem skulle du helst vilja ställa en fråga till? Och vad skulle du fråga om?
Vad som helst och vem som helst... och personen Måste svara sanningsenligt.

Jag skulle nog fråga Jesus om hur han orkade bry sig om alla. 
Typ.
Eller George Bush om ifall han tycker att det han gör är rätt. 
 


image160




KramKram
//Fröken Lördag


Kommentarer
Postat av: Lekkit

Jag skulle fråga Fröken Onsdag varför hon alltid ljuger.

2008-04-06 @ 00:14:28
URL: http://lekkit.blogg.se
Postat av: Sunday

Vem skulle du helst vilja ställa en fråga till? Och vad skulle du fråga om?

Om personen får vara död, så skulle min fråga lyda:
Varför?

2008-04-06 @ 23:26:11
Postat av: Kapten Torsdag

Jag skulle fråga mitt ex en massa saker.

2008-04-07 @ 09:11:42
Postat av: contradicting h

jag skulle vilja fråga en person som står rätt nära mej om jag betyder nåt för den. för ibland tvivlar jag.
och gud så många frågor jag vill fråga framtiden och oraklena om. framtiden är läskig, mår nog bäst av att inte fråga och få veta vad som kommer ske.

/happily unknown.

2008-04-07 @ 22:19:35
Postat av: Kavaljer Tisdag

Aaaaaaaaaaaaaaarrhhhh jag kan inte bestämma mig för just en fråga och till vem/vilka!!!

Ok nu kom jag på något som jag länge velat veta.
Fråga till Paris Hilton: Vad får du ut av allt du gör?
Frågan vore kul att ställa till folk som vandaliserar, klottrar, våldtar eller mördar också.

2008-04-08 @ 19:51:55
URL: http://petope.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0