Idag inte imorn.

Hej allihop,
jag kom och tänka på en fråga som ställs väldigt ofta men jag tror jag väldigt sällen ger eller får ett "ärligt svar" på den. Troligtvis mest för att det är en bra öppnings replik när man precis möter någon eller kontacktar någon. Men det är en väldigt vicktig fråga under livets gång. Den är vädigt personlig och svaret kan säga otroligt mycket om en person och vad den gör till vardags.

Hur mår du?
(just idag när du ser frågan alltså)

image184
(Tårtan som Förken Lördag gjorde till mitt födelsedagsfirande!)

Jag personligen har väldigt mycket att göra men jag har nu kommit till min så kallde topp av arbetsbördor. Då börjar sakerna att betas av och blir relativt snabbt färre. Tills jag börjar bygga på nästa topp. Normalt sätt burkar det också finnas en kort period precis innan toppen där jag får mina största stress och deprissions tillfällen men som sagt efter regn kommer solsken och det gör det alltid när toppen börjar slutta nerdåt.
Så hur jag mår kan sammanfattas med lite lätt panik av att jag har så mycket att göra, delat med en enorm lättnad att sakerna äntligen blir avklarade.
Annars är super glad över att jag har blivit frisk och att jag inte förlorade något mycket min traäning (utan nästan mer vann på att vila) under min vecka av sjukdom.

Varma Hälsningar och kramar
// Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

Jag mår väldigt bra. Ganska trött(ovanligt), men utöver det går det ingen nöd på mig.

För övrigt så bojkottar jag hädanefter din fråga om du inte bättrar på din grammatik :P Idag dog nästan mina ögon.

2008-04-30 @ 10:14:42
Postat av: Kapten Torsdag

@Tjaaaa: Det har varit värre.

Jag vet inte riktigt hur jag mår idag. Jag är för trött för att känna efter.

2008-04-30 @ 10:42:30
Postat av: Kavaljer Tisdag

@Tjaaaa

Hahajagskaslutaskrivamedmellanslagbaraförattvarajättevidrig,mohhahaha.Dethärvarjättejobbigtattskrivautanmellanslag,prövasjälvadetär svårtsomf*n.

2008-04-30 @ 17:09:23
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Izla

För tillfället mår jag fantastiskt på materialistiskt sätt. ( Jag har köpt massa nya prylar), Sen är jag också lite småstressad jag vet inte vad jag ska göra ikväll(valborg), jag hade tänkt att strunta i det men fick ett sista minuten ryck och vill ut och fira valborg!

btw vilken fin tårta!
:)

2008-04-30 @ 19:46:41
URL: http://izlaismyhomegirl.blogg.se
Postat av: Axelius

Si och så, min typiska avslappnade bekymmersfria stil kryddad med en och annan arrogant/överlägsen/random kommentar för att stärka på självförtroendet. Har inte tänkt på vilken loser jag är som bara sitter hemma vid datorn hela tiden och aldrig umgås med folk eller gör skolarbete. Och jag kommer inte göra det nu heller, leder aldrig till något got...

Är ju även hundvakt under helgen, så lite kärlek och gemenskap kan man få iallafall.

2008-05-01 @ 00:33:43
Postat av: Herr Måndag

Jag mår bra, som vanligt. Annat var det dock när jag försökte sova igår natt... ¤/%&/!")() vilostolar som inte går att sova i ordentligt. Men även det var ganska lugnt. Jag brukar må bra, om jag inte stressar. Det är därför jag tar det lugnt/blir sen...

Tål att tilläggas att jag nästan alltid mår bra när jag reser. Vilket är fullständigt underbart.

2008-05-04 @ 12:30:52
Postat av: Lekkit

Jag mår bra. Lite trött, men allmänt glad.

2008-05-04 @ 21:57:14
URL: http://lekkit.blogg.se
Postat av: Fröken Lördag

Jag mår också bra, eller helt OK... jag håller på att bli lite förkyld samt har en del matte att plugga inför nationella på Torsdag, men annars som sagt bara bra.

det känns lite som en ny start just nu.

och jag håller med Herr Måndag, jag mår också oftast bra på resor, och när man precis kommer hem från dem.

kramkram
//Fröken Lördag

2008-05-05 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0