Lördag

Dagens fråga blir mycket kort då jag har vart lite upptagen hela dagen och snart ska ge mig av ut...

(dessutom har jag lyckats med att slå i tårna i damsugaren som låg på golvet, ont gör det. Som fasiken)

Mycket i mitt liv handlar just nu om Födelsedagar och presenter så här är
Dagens Fråga.

Vad önskar du dig i födelsedags present? En eller flera saker.
(strunt i om du inte fyller år på ett tag, jag vill veta)


Jag önskar mig i första hand en systemkamera <3... annars är badankor, böcker, musik, garn, bakböcker, bakgrejor och sånt aldrig fel.

Det där var Mitt Svar,
Nu Ditt.


image164


kramkram
//Fröken Lördag

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Tjea fyller ju år snart så jag vill ha en extren hårddisk på 1TB typ.

Men annars skulle jag inte säga nej till att få setet av ballong tavlor från Kapten Torsdag.

Fast en pokémon tårta av Fröken Lördag skulle vara jätte kul att få.

2008-04-12 @ 20:43:47
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Izla

jag fyller också år snart. så jag har skrivit en hel lista med saker jag önskar mig från mina föräldrar.
En Cykel
Ett Gymkort
En Videokamera
jag minns inte vad jag mer jag önskade mig men de där är min top 3.

Btw jag kan inte följa med till lettland :(

2008-04-12 @ 21:08:47
URL: http://izlaismyhomegirl.blogg.se
Postat av: Herr Måndag

Jag önskar mig en ihopfällbar cykel! Annat jag vill ha är ett par underarmsvärmare av fröken Lördag. ^^

@ Izla: :( Illa. Det hade varit väldigt kul att träffa dig. Vi ses väl senare i ändå hoppas jag.

2008-04-12 @ 22:26:28
Postat av: Kapten Torsdag

Jag skulle vilja ha en lägenhet, men det borde jag kunna skaffa själv. Annars låter en systemkamera bra.

2008-04-13 @ 16:43:55
Postat av: Sunday

Att bli ihågkommen, det är mycket viktigare än saker.

2008-04-13 @ 20:05:22
Postat av: Fröken Lördag

Sunday:
Men nu gällde frågan just saker.

2008-04-13 @ 20:58:49
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Svar: till Fröken Lördag

Ok. :D

2008-04-16 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0