Vad ska man säga?

Vad ska man kalla mig igentligen? Ljugis? Dum? Bajsig? Eller helt enkelt bara slemmig? Antar att alla förstod att det gäller mitt sviniga beteénde dom senaste veckorna. Har inte varit meningen. Ångrar det djupt och inser att ni borde kicka mig som Fröken onsdag! Men hoppas att det inte händer! Så jag antar att det bästa jag kan göra är att ställa en fråga... Det blir en eknel fråga så ja inte kommer tillbaka med en jobbig djup fråga som ingen ändå orkar svara på ^__^ Alltså:

Vad ska du göra under valborgshelgen?
image175
Dansande människor ^^

Själv hade jag tänkt att ta det lungt tills för några dagar sen... Då kom jag på den fantastiska idén att jag kunde våldgästa min kära bästa <3 Men vet inte om hon kan ännu, så kanske borde kolla det först. Så om jag inte kommer befinna mig i småland, vilket jag hoppas på, antar jag att ja kommer göra det som faller mig in eller bara sitta hemma och mysa, eftersom det också är värt och mysigt! Puss o Kram på er! <3

//Fröken Onsdag!

Kommentarer
Postat av: Sire Friday

Jag kommer tillsammans med ett antal andra från Dagens fråga att befinna mig i det kalla Öst-landet Lettland!

Kommer att kännas ganska konstigt att inte vara med om en Valborg som vanligt, typ väldigt konstigt. Men det ska bli kul att se hur det är i en helt annat land. Fast det blir ingen fängelsevisstelse för mig iallafall. Tänkte hoppa över det.

2008-04-17 @ 08:57:19
Postat av: Herr Måndag

*Herr Måndag joined Sire Friday's party*

2008-04-17 @ 10:43:14
Postat av: Izla

jag funderar på att bojkotta valborg.

2008-04-17 @ 11:57:33
URL: http://izlaismyhomegirl.blogg.se
Postat av: Fröken Lördag

Lettland...
troligtvis sjungande eller sovande i en buss

2008-04-17 @ 12:19:25
Postat av: Kavaljer Tisdag

Tävlar i Stora Daladansen i mora just då! Kommer jag till finalen så kommer det synas på tv! (vet dock inte vilken kanal :S)

2008-04-17 @ 19:03:07
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Något odefinierbart

Jag ska fira en kompis som blir STOR, sen ska jag försöka se om jag hinner åka till saknsen på dagen ^^

2008-04-17 @ 19:45:08
Postat av: Kapten Torsdag

Jag kommer nog tyvärr inte befinna mig i Lettland. Jag har (som jag förstått det) blivit bjuden till Alfies landställe, så jag kommer kanske befinna mig där.

2008-04-17 @ 22:02:46
Postat av: Lekkit

För att vara lagom originell; jag ska till Lettland.

2008-04-18 @ 01:00:17
URL: http://lekkit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0