A new challenger has appeared.

Som säkert många av läsarna här känner till så råder det ett underskott av skrivare på denna blogg. Då jag råkar vara både ädel och nobel så ämnar jag fylla detta tomrum med en egen veckofråga.

Vilket/vilken fenomen/föremål/person är det mest överhypade någonsin?

Ett exempel på överhypad anime
Ett exempel på en överhypad anime

Själv tycker jag att det är en väldigt svår fråga, men det jag kommer att tänka på rent spontant är den demokrati vi har här i Sverige.

//Momikoke Fredag(?)

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Personligen tycker jag nog nästan filmen 300. Visst, den är småhäftig och ganska "manlig", men den är fortfarande inte alls lika bra som serien. Inte på långa vägar. Innan den kom var det ju stort hallabaloo och folk tyckte att det nog skulle bli en av de "bästa mansfilmerna" någonsin. Såg den och var måttligt imponerad. Men folk tycker fortfarande att den är snuskigt bra.



För övrigt: Mycket listigt Momikoke Fredag. Mycket listigt. Men inte listigt nog. ;)

2008-08-29 @ 23:09:07
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Herr Söndag

Varumärket Mario.

2008-08-29 @ 23:58:30
Postat av: Kapten Torsdag

Till och med jag förstår Momikoke. (fast det var mest tack vare Lekkits "för övrigt")



Just nu är The Dark Knight väldigt överhypad, men det betyder inte att den inte är bra.

2008-08-30 @ 03:52:16
URL: http://todaysquestion.blogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Magic Bullet!!!! på tv shop. Den måste vara jätte bra, jag har ju sett reklamen!



Annars har jag nog ingen anning faktis...

2008-08-30 @ 08:48:24
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Jedipojken

star trek Enterprise tycker jag är väldigt överskattad. Håller också med kapten torsag om The Dark Knight är överhypad

2008-08-30 @ 17:48:05
Postat av: Teh Axelius

Jedipojken: Vilken av dem TOS, TNG eller den moderna? :P



Frågan: WoW

2008-09-25 @ 22:12:45
URL: http://axelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0