Syndabock

Hej alla glada
 Idag så var det underbart tråkigt och segt eftersom jag väntade mig en fråga på bloggen. Sen började jag bli sur över att ingen hade skrivit nått. Så jag börja rota efter min kalender, så här i vinter mörkret, för att se vilken veckodag det var idag. Så jag tänkte lite snabbt för mig själv över vem som kunde vara så dålig att inte ha skrivit en fråga. Dock när jag väl ser vilken veckodag så inser jag mitt fina misstag och små ler åt min egen bitterhet.
Nu över mer till dagens fråga.

"Vem är huvudpersonen i ditt liv?"
Det är ett väldigt fins citat som jag har hört och som fått mig tänka lite. Som på en film så är det inte alltid (ofta men inte alltid) huvudpersonen som är den stora "hjälten" eller personen allt kretsar kring. Eller rättare sagt det är inte alltid den person som det berättas mest om som är den man relaterar till mest. Det behöver också inte alltid vara en männsika utan en händelse eller ett ting som står i focus. Så dagens fråga lyder:

Vem/vad är det som är i centrum för ditt liv just nu?



Mvh // Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Magisterfredag

Vilken bra fråga, bästa på länge, svåraste på länge



Egentligen borde man svara sig själv men jag är osäker på att det är sant alla gånger. Den här hösten har mina föräldrar fått en massa konstig fokus så jag måste nog svara mina föräldrar



2008-12-30 @ 23:55:35
Postat av: Lekkit

Utan tvekan mig själv.

2009-01-01 @ 18:16:12
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Herr Söndag

Jag.

2009-01-09 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0