Blir du lätt generad?

Förlåt, förlåt! är inte meningen att inte lägga upp mina frågor!

Känns som det blir för många frågor från mig som börjar med förlåt... känns inte bra... men man vill ju inte heller skita i det... Så FÖRLÅT igen!

När jag var liten kunde jag i stort sätt göra vad som helst utan att bli minsta generad. Kunde gå fram och prata med vem som helst, kunde stå på en sceen o göra bort mig utan att tycka det var minsta jobbigt och kunde i stort sätt inte tycka något var pinsamt.

Sen kom jag in i en period då allt var superpinsamt, blushade för varenda lilla grej.. Men oftast när man kommer förbli puberteten osv så går det över till viss del, så är det bara vissa saker, eller för en del personer en viss sak som får en att blusha... Alltså är dagens fråga: Vad får dig att blusha?

image125

Hej då på er! Puss o kram till nästa gång då ja SKA skriva rättt dag!

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

Vad som får mig att rodna(vilket är det jag antar du försöker säga) vet jag inte riktigt. Jag har inte märkt att jag gjort det vid något speciellt tillfälle iallafall. Det skulle visserligen mycket väl kunna bero på att ingen berättat att jag har rodnat.

2008-02-16 @ 12:45:55
Postat av: FRÖKEN ONSDAG!!!!

Hm, men jag iaf märker det väldigt tydligt på mig själv, man känner när man blir röd i ansiktet :P

2008-02-16 @ 13:04:38
Postat av: Kapten Torsdag

Mindre och mindre får mig att rodna ju mer åren går. Att prata känslor kan dock ibland få mig lite rosa om kinderna.

2008-02-16 @ 17:15:58
Postat av: Kavaljer Tisdag

Hmm... svårt men det skulle nog vara vid sådana tillfällen som jag känner mig osäker i sällskapet och däremed säger något och ingen förstår/alla stirra konstigt. Det tror jag är de få tillfällena jag verkligen rodnar.

2008-02-16 @ 17:21:22
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Måndag

Jag brukar ju alltid skryta om att jag inte har någon skamm i kroppen. Trots detta har jag en del pinsamma minnen som förmodligen kan få mig att rodna. Kanske.

2008-02-16 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0