Dagen som alla hatar?

Av en ren slump blev det min uppgift att skriva fråga på denna dag som är det enda som är vidrigare än Kavaljer Tisdag.  Denna dag är extra jobbig för mig i år eftersom jag förlorade vadet jag gjorde med Lekkit för exakt ett år sedan (att jag skulle ha en flickvän vid denna tidpunkt i år). Jag gjorde mitt bästa till och från, men ack, jag suger.

Är du kär i någon?
Mitt svar: ja.

Som en protest mot alla hjärtans dag måste jag också ställa en helt orelevant fråga (så att de som inte vill svara på förra frågan/som alla redan vet är kär i någon kan svara på något också):

Tycker du att det bara skulle vara vidrigt om Christer Sjögren gick till europafinalen eller skulle du se komiken i det hela?
Mitt svar: det skulle vara skitroligt.


image124


//Kapten "Emo"

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Hahaha stackars Kapten EMO ;) ja jag kan ju inte annat än att ha jätte kul åt att du förlorade eftersom jag vet vad du skulle göra i vadet. Men jag tycker ändå synd för dig. Klockrent också att du har frågan just idag av alla dagar (slump??)/öde?.

Om jag är kär i någon vet jag inte ricktigt. Jag tror jag var det relativt nyligen men jag tror jag fick lite distans på det och kan säkert blomma upp på nytt om det passar.
Men annars tror jag inte jag är så kär så jag säger just nu Nej.

Tjea jag skulle nog bli grymt besviken för låten är fruktansvärd dock så skulle jag nog kunna se komiken i det för det vore ju ascoolt med "I LOVE EUROPE" framför hela europa. Men jag skulle ändå tycka att det vore vidrigt.

[Dock att Alla hjärtans dag skulle vara vidrigare än mig var nytt :? ]

2008-02-14 @ 16:37:29
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Fröken Lördag

Ja jag är kär... dock inte i christer sjögren.

men jag skulle nog se komiken i det hela, då hela melodifestivalen bara består av humor... en parodi på svanskarnas dåliga smak (*hrmcarolahrm*) och obotliga optimism ("i år vinner vi!"-rubriker o dyl.)

men klart att jag skulle bli "ledsen" om christer går vidare OCh slår ut ett bra bidrag. Då är det synd... annars får han gärna parodiera hela europa åt oss^^

kram
//Fröken Lördag

2008-02-14 @ 19:03:56
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Herr Måndag

Kär? Ja.

Christer Sjögren? Kul sålänge folk inte silvertejpar fast mig framför en TV-apparat med upptejpade ögonlock och alldeles för hög ljudvolym. (D.V.S. roligt sålänge jag slipper lyssna ordentligt på FAIL-(enligt mig förståss)-låten.

Det vore fruktansvärt ironiskt om du skulle finna en flickvän idag (fredag) på din klassfest. Och få människor förtjänar ett lyckligt förhållande mer än du.

Stor, sen Allahjärtansdagskram.

2008-02-15 @ 15:05:09
Postat av: FRÖKEN ONSDAG!!!!

Kär: Hmm, beror på hur man definierar kärlek ^^ Antagligast är jag inte det på det sätter jag antar att du syftar på Kapten Emo. Men älskar alla mina underbara vänner!

2008-02-15 @ 17:39:32
Postat av: Tjaaaa

Kär: På den frågan måste jag tyvärr svara nej. Däremot hyser jag likt FRÖKEN ONSDAG!!! kärlek av ett annat slag till många i min omgivning.

2008-02-15 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0