En VÄLDIGT SEN Fredag!

Hälsningar till eder alla!

Sire Friday här, och det är en sen Fredag indeed. Tänker jag ursäkta mig? Inte direkt, behöver jag ursäkta mig? Kanske. Kort sagt, livet är för kort för att hela tiden ursäkta sig när man gör oviktiga felsteg.

Hur ska jag börja denna blogg fråga?  Vet inte, det kommer nog när jag skrivit ett tag. Jag kan berätta om ett par roliga saker som hänt mig nu under veckan. Vi börjar med det som hände i Torsdags när jag kom hem från skolan. Jag kom hem och mamma var redan hemma, hon tog ett av kuverten som hade kommit och berättade att jag hade post, jag fick det i handen och kände igen loggan som var från Pliktverket. Jag öppnade det långsamt och så började jag läs nerifrån och upp. Det började med saker angående överklagan, ifall man inte var nöjd med beslutet, mitt hjärta sjönk, läste lite högre upp, minns inte om vad just nu, men mitt hjärtat ökade, Jag vände på brevet och läste från början, ANTAGEN!

Jag kommer alltså att rycka in på LIvgardet under Augusti månad 2009. Där kommer jag att under 327 dagar att tränas för att i Krigstid kunna leda En Pluton som Stabsplutonsbefäl.

image129

Ska jag formulera en fråga av detta? Kanske jag skulle kunna göra. Jag har kommit på en fråga av detta!

Har du någonsin hoppats om någoting väldigt mycket för att sedan uppleva att det händer? Berätta om det eller berätta om det inte hänt.

Med Varma Hälsningar
//Sire Friday

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Tjea jo massor av gåner. Tex när jag blev antagen för att vara med i en film. Eller när jag i panik över att inte ha någon kurs att ¨åka på under sommaren så önskade jag att jag skulle bli speciellt utvald för att åka till ett speciellt sommarkurs ställe. Vilket faktis hände förra året. Det var helt fantastiskt otroligt när sånt händer.

Men sånt händer hela tiden för mig det är bara att ha isntällningen att de ska hända så gör det det.

2008-03-01 @ 14:23:08
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Måndag

Ja det har jag ett par gånger. Första gången var förmodligen när jag blev ihop med Nico. Även om det inte blev så himla lyckat. Det andra är spelprojektet. Har varit taggad på att göra spel sedan ett bra tag (halva min livstid?) tillbaka och det är underbart att det faktiskt händer.

2008-03-09 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0