En vecka sen sist

Nu har det gått en vecka sen förra Lördagen.
Som vanlig...

Jag har haft Praktik denna vecka *lycka* (därav min inte allt för stora närvaro i de sociala situationer som brukar sammanfattas med livet)....
Det är hemskt att gå upp tidigt men jag stormtrivs därute...




Vad är det bästa som har hänt dig denna vecka?
Vad har gjort dig glad?


Att jag trivs på praktiken är mysmys^^ samt att jag får träffa (nästan) alla er ikväll (utan att vara trött och somna!!!)
*Big Smile*




image120

Kramkram
//Fröken Lördag

Kommentarer
Postat av: Kapten Torsdag

Jag hittade Dairanto Sumashu Buradasu X till slut!!!!11111zzzzzzzzzzzzz godnatt...

2008-02-10 @ 18:50:12
Postat av: Herr Måndag

Fredagens Eureka 7-tittande var mysigt trotts förkyldning. Det årliga badet var ganska kul också.

Fast veckans höjdpunkt är förmodligen Brawl. GET!

Kram på dig, jag får se till att komma tidigare på onsdag.

2008-02-11 @ 08:46:30
Postat av: Kavaljer Tisdag

Att min koreografi har blivit klar och den allt har löst sig till det bättre. ^^

2008-02-11 @ 19:35:00
URL: http://petope.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0