Getsu-yobi GETTO!

Måndag igen och dagens fråga lyder lite hipp som happ: Vad är ditt favoritföremål?

En lite spontand fråga utan någon direkt grund. Sorry att det blev en såpass knepig fråga då alla vi upplysta nu måste försöka tänka materiellt. XD
Mitt favoritföremål är, med största sannolikhet, min laptop. Min artonårspresent som jag använt för att skriva diverse saker samt ha tillgång till internet och lite smått och gott på. GET!


Justja, bild var det:
image121

Se bara så vacker hon är!  *dreggel*


Ha en fabulös måndag!
// Herr Måndag

Kommentarer
Postat av: Tjaaaaa

Mitt favoritföremål är antagligen mitt DS.

2008-02-11 @ 11:16:33
Postat av: Fröken Lördag

[Har själv funderat på att ställa denna fråga innan ,haft den som reserv om jag inte skulle komma på nåt annat**]

svårt... troligtvis blir det nog datorn. eftersom jag är SÄMST på att hålla kontakten med folk (innan men/datorns tid) så hjälper datorn mig mycket. plus att man kan göra mycket mys med den^^...

annars är nog min Bäbis bästa saken.
(Fast den skulle inte vara lika bra utan micro/ugn så då blir kanske micro/ugn bästa saken? och ingen micro/ugn utan el (ingen dator heller för den delen) men är El en sak?... krångligt det blev nu)...
(bäbis = vetevärmare)

2008-02-11 @ 16:54:27
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Kavaljer Tisdag

Mitt SL kort skulle jag nog säga att jag mer av allt älskar! Fri rörlighet överallt i stockholm skulle jag knappt klara mig utan,

2008-02-11 @ 23:04:46
URL: http://petope.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0