Hej hopp!

Känns som om det alltid blir såhär, men en kortare fråga idag med, ska skärpa mig, ja lovar!

Har du ett favoritklädesplagg? Vad, varför, hur fick du det och om någon bjöd pengar för att få köpa det, vad skulle du då vara villig att sälja det för?

Jag vet inte om jag ens har något, är så trött på allt jag har, men skulle tro att det är min blommensmjukiströja ^^ Jag gillar den eftersom att den är mysig och gosig och jag har haft den väääldigt länge! Jag köpte den av skolan såklart och om ja skulle sälja den skulle den få betala åtminstonde 500^^ annars behåller ja den för mig själv och gosar med den resten av livet ^^


Pyss på er alla! <3image117

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

Mitt favoritplagg är antaligen mina beiga shorts som jag har haft i ett antal år nu. Jag köpte dom en dag för några år sedan och gillar dom precis lika mycket fortfarande. Skulle jag sälja dom skulle någon antagligen behöva erbjuda runt 500-lappen.

2008-02-07 @ 08:43:23
Postat av: Kavaljer Tisdag

MItt favorit plagg skulle jag tro är mitt vita linne med en grönrutig ficka på. Det är nog ett av mina bästa köp från Herr Judits. Bra pris, cool idé och passar bra med mycket. Älska

2008-02-07 @ 08:58:30
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Kavaljer Tisdag

MItt favorit plagg skulle jag tro är mitt vita linne med en grönrutig ficka på. Det är nog ett av mina bästa köp från Herr Judits. Bra pris, cool idé och passar bra med mycket. Älska

2008-02-07 @ 09:30:14
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Måndag

Jag är väldigt förtjust i ett par svarta, tighta byxor
med något "utsvängda" byxben. Fick ärva dem från min mor som i sinn tur fått dem från en vänninna. å kan det gå. Dessutom har jag en vacker skjorta som min far köpte till mig. Också svart. Jag gillar dem egentligen eftersom de sitter bra, färgen har i det här fallet inte så stor betydelse (även om svart ofta går bra ihop med lite av varje ur min garderob).

Skulle helst inte vilja skiljas från någondera men om någon bjöd löjligt mycke så... Typ mellan 500-1000 kr per plagg. Ungefär.

Stor kram.

2008-02-07 @ 14:25:15
Postat av: Fröken Lördag

Mina lilla utsvängda mjukisbyxor i fusksammet...

2008-02-09 @ 12:12:11
URL: http://todaysquestion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0