Kroppsdelar ooo...

Hej allihop
jag har börjat sura till på blogg.se eftersom deras bloggar kan ibland skärva tills sig så de inte går att använda eller posta inlägga när man vill (och måste). Därför kommer dagens Tisdag lite sent.

Men det jag skulle skrivit vad att jag upptäckte en bild (av mig själv) som var väldigt ful överallt förutom en sak, jo mina ögon. Vilket är den kroppsdel som jag har fått mest kommentarer och komplimanger om i hela mitt liv (möjligtvis för att de inte ändrats så mycket under pubertet och såndant).
Då kom jag och tänka på den här frågan.

Vilken är din mest omtalade kroppsdel?

image126

Kommentarer
Postat av: Hörrken Helg

Mitt, för att citera, "vackra nattsvarta hår", är det jag har fått mest komplimanger om. Osäkert om jag någonsin fått någon annan kroppsdel upphöjd :3

2008-02-20 @ 23:35:40
Postat av: Herr Måndag

Även mina ögon har fått en och annan komplimang, framför allt har det då haft med dess difusa färg och mina långa ögonfransar att göra. utöver det har jag (tro det eller ej) fått höra ett och annat gott angående min rumpa.

Mysig fråga. Stor kram från mig och PHIONE.

2008-02-20 @ 23:44:13
Postat av: Kapten Torsdag

Hmmmm... den mest omtalade är nog min penis eftersom att den finns på en mycket omtalad bild. Den mest komplimerade kroppsdelen vet jag inte.

2008-02-21 @ 11:42:36
Postat av: Fröken Lördag

mitt hår... pga. längden... om nu hår är en kroppsdel det vill säga... annars tror jag inte att folk komenterar mina kroppsdelar särskillt mycket, i alla fall inte vad jag vet ;P...

kram!
// Fröken Lördag

2008-02-21 @ 17:26:23
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Tjaaaa

Det är knappt någon alls, men när det väl har hänt så skulle det likt fröken Lördag vara mitt hår.

2008-02-21 @ 17:44:46
Postat av: Sunday

mitt ansikte

2008-02-23 @ 14:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0