Dagens Fråga igen...

FÖRLÅT! inte meningen att vara en hel dag sen med frågan... attans...
och här sitter jag med ett tomt huvud, inte ens den minsta lilla fråga har dykt upp i min hjärna... Frustrerande!...

Imorrn börjar skolan igen (iallafall för min del) vilket inte känns jätteskoj, men det blir nog bättre med tiden... dessutom har jag ett svenska arbete att skriva klart som ska lämnas in imorrn (vilket jag helt hade glömt bort)... ännu mer Frustrerande!... 


[... "Lite" senare...]
Aja, Dagens Fråga  får helt enkelt bli...



-Är Dagens Fråga en bra ide? Och varför (om du är en av de som skriver) är du en av de som skriver frågorna?



Jag personligen tycker att "Dagens Fråga" är/var en ide, varken mer eller mindre. Inte bra inte dålig. I alla fall om man ska se det ur ett större perspektiv. Det är juh inte så att vi rädar världen eller nåt.

Men. Jag gillar att höra vad andra människor tycker/säger om frågor som faktiskt snurrar runt i våra hjärnor, oavsett vad de handlar om. Dessutom gillar jag att svara på totalt random frågor.
Vem vet, man kanske lär sig nåt om en själv eller människor runt omkring en?
Så ur ett mycket själviskt perspektiv är "Dagens Fråga" jättebra! 



image70




Kram Kram 
//En något okreativ Fröken Lördag
som älskar er alla!




ps. 
Bilden har med frågan att göra!


  


Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Jag gillar dagensfråga jätte mycket! Både för att man får skriva av sig åsikter och händelser på helt 'random' frågor och man få ta del av en massa andra människors tankar och funderingar kring samma sak. Det ger en flera perspektiv vilket (för mig) ger mer distans till när man hör folk i vardagen och deras åsikter, som man kanske inte alltid delar. Jag får mer förståelse för andras åsikter utan att tappa min egen.

Därför gillar jag dagens fråga.

ps. också för att jag då något att se fram emot varje dag.

kramar till allihop som skriver på Todays question.

2008-01-06 @ 15:53:54
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Måndag

Jag tycker att dagens fråga är en relativt bra idé. Vi har något att se fram emot varje dag och det är kul att sätta sig och ställa en fråga i veckan. Sedan i teorin är det ju förståss lite slöseri med el vad beträffar datorer som är på m.m. Men jag tycker att engagemang är positivt i nästan alla former. Så ja relativt bra.

Till den lilla följdfrågan så svarar jag med sanningen. Jag var där. Och så bangade jag inte.

Kramar till folket!

2008-01-06 @ 16:26:32
Postat av: Söndags Trollet

haha, vilken rolig fråga. XD

2008-01-06 @ 17:22:15
URL: http://myspace.com
Postat av: Elin

tack sp mycket.,, desamma :)

2008-01-06 @ 17:26:24
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Sire Friday

Nå ja, själva tanken med den här Bloggen var att vi skulle ställa alla möjliga frågor, djupa och lättsamma, och nog har vi gjort det alltid. Och hittils har vi haft kul faktis. Jag undrar ibland vad det jag ska skriva varje fredag, sent eller tidigt, beror på vad man gjort under dagen.

Vi borde vara stolta för vi har hållit på med det är ett tag. Jag längtar efter att se hur det blir nu när skolan börjar ordentligt. Kommer vi kunna hålla igång?

2008-01-06 @ 20:17:38
Postat av: Kapten Torsdag

Ibland går det ju lite upp och ner med frågorna och svaren, men alla deltagande har gjort ett bra jobb tycker jag. Mycket bra idé helt enkelt.

2008-01-07 @ 20:12:37
Postat av: Fröken Onsdag

Jag tycker det är en bra idé! Att få tänka lite extra lite då och då. Däremot är jag tyvärr sämst på att svara varje dag... Men jag gör så gott jag kan =D

2008-01-09 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0