Fattar inte att vi missat Disney?

Hej allihop kul att det är tisdag igen (väldigt tidig sådan för mig som jag skriver)

Jo jag kom nyligen på när jag satt här och tänkte att vi inte har haft någon fråga om disneys filmer eller något sådant (även om jag vet att de flesta av oss är disney fan) .

Så nu blir det ändring på det.... ha-ha....
Så frågan lyder:

Vilken är din favorit disney skurk?

image99


Min personliga favorit är från också min favorit Disney film "Kejsarens nya stil" och där med sytar jag på vår allas älskade Yzma!

image100
(detta är verkligen en total kopia av en gammal pantionerad lärare jag har haft, dock så är hon sällan lila klädd och hon är typ halva Yzmas längd skulle jag tro)

Kommentarer
Postat av: Kapten Torsdag

Av principskäl skulle jag gärna säga Frollo, men jag har typ inte sett Ringaren i Notre Dame. Annars är ju Jafar och Scar två självklara kandidater, även om de antagligen är väldigt mainstream.

2008-01-22 @ 02:46:02
Postat av: Kapten Torsdag

Oj! Jag vill bara poängtera att alla de tre skurkar jag nämnde ligger intill varandra på din bild där. Märkte det nu och tyckte att det var en för stor slump
att tiga om.

2008-01-22 @ 02:47:43
Postat av: Herr Måndag

Gilllar nog Hades mest. För att han är rolig när han lackar på skiten. Synd bara att han egentligen inte är ond...

2008-01-22 @ 09:58:21
Postat av: Fröken Lördag

Hades och Cruella DeVill... älska

2008-01-22 @ 16:06:51
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Sunday

Oogie Boogie man!
Han finns i mitt hjärta.

Kram! xxx

2008-01-22 @ 19:57:41
URL: http://myspace.com/preppyvictorian
Postat av: Tjaaaa

Guld Ivar Flinthjärta. Utan tvekan.

2008-01-23 @ 17:44:41
Postat av: Lekkit

Jafar och Scar. Fast inget slår Hertig Torulfs svenska röst.

2008-01-25 @ 16:22:50
URL: http://lekkit.blogg.se
Postat av: Sire Friday

Don Carnash.

Luftens Hjältar for the WIN!!!

2008-01-27 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0