God Måndag!

Nu är lovet slut (för de flesta av oss) och det är dags att ta tag i skolarbetet igen. Som "vanligt" blir min fråga lite halvrelaterad till dagens "topik".

Frågan lyyyyyyder:
Vilket är ditt favoritämne i skolan? Motivera ditt svar.

image71
Jag är fortfarande lite småpurken över att jag inte fick läsa Japanska steg 3...

Japanska ligger som sagt bra till men av de ämnena jag har nu så leder nog Filosofi A och/eller Litterär gestaltning. Synd att filosofin tar slut snart.

(Räknar nu inte in Projektarbetet som annars skulle komma ännu högre upp.)

Ha en fortsatt trevlig måndag! Stor kram // Herr Måndag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej svara gärna på dagens fråga :)

2008-01-07 @ 09:18:56
URL: http://maaango.blogg.se
Postat av: Kavaljer Tisdag

Improvisation är helt klart bästa ämnet! Om man har ett bra tema för lektionen. Så underbart att bara få vara fri i skapandet och rörelsen. Det är då man känner att kroppen verkligen vill dansa!
(jag var ju nästan tvungen att välja något spec.ämne från min skola haha)

Hälsningar från en Kavaljer Tisdag, som inte börjat skolan än!

2008-01-07 @ 13:06:03
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Tjaaaa

Jag skulle antingen välja Japanska eller Gympa.
På japanskan var det roligare människor att umgås med,
men även gympa är alltid roligt.

Inte databashantering kan jag iallafall definitivt säga.

2008-01-07 @ 16:38:24
Postat av: Fröken Lördag

Bageripraktiken är juh kul^^ om man är pigg det vill säga, och inte har disken...
Jag gillar det eftersom att jag älskar att baka och testa på nya receptoch annorlunda tekniker ^^)

bland "vanliga" ämnen gillar jag
syslöjd, matte, svenska (med min förra sv lärare alltså), musik, SO/Samhällsvetenskap m.m. m.m.

det är KUL att lära sig nya saker...

gympa är btw Inte så skojigt... =P

Kram
//Fröken Lördag

2008-01-07 @ 18:52:06
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Kapten Torsdag

Litterär Gestaltning.

2008-01-07 @ 20:09:49
Postat av: Sire Friday

Bästa Ämnet...

Organisation och Ledarskap! Klassen är ganska flummig, vi fickar varjre måndag morgon för att sedan prata om hur man ska leda ett företag eller en förening. En riktigt skön kurs.

Men det är klart, Matte D blir nog rolig med. Nu ska man tillhöra den klick som läst den matten i landet. Tji fick ni andra 90% som inte kommer förstå vad jag pratar om ;)

2008-01-07 @ 21:22:14
Postat av: Fröken Onsdag

Jag tycker om alla praktiska ämnen! Inga undantag! Kan även tillägga att det ämne jag tycker sämst om är No.

2008-01-09 @ 16:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0