Hej då julen!

Hej och Hå alla glada små barn =D

Hopaps alla haft ett bra jullov! Det har jag iaf (även om jag till större delen var sjuk)!
Nu när julen är över tänkte jag att man kanske skulle avsluta med en sista fråga (kände att det gick att klämma in den här frågan då den konstigt nog itne har dykt upp ännu...):

Vilken var den bästa julklappen (förre året)?

Själv måste jag nog svara att det var all kärlek från alla underbara människor o allt julmys!

image75

Vad bilden föreställer, eller vilka som är med på bilder har i detta fall ingen betydelse... Det som har betydelse är gemenskapen och kärleken på bilden =D

Ha de bäst! Hoppas på att få träffa alla ikväll efter ett långt jullov! <3

Kommentarer
Postat av: Izla

Jag fick filmen My Neighbor Totoro. Jag blev riktigt glad!

Vilket fint klassfoto. :)
//Izla

2008-01-09 @ 23:02:08
Postat av: Kapten Torsdag

Ööööh, har du tagit någon random bild bara? Det är typ lite smått olagligt.

Min bästa julklapp var min näshårstrimmer!

2008-01-10 @ 01:25:49
Postat av: Kapten Torsdag

Eller det kanske inte är olagligt, vad vet jag.

2008-01-10 @ 01:26:33
Postat av: Fröken Onsdag

Nej, det är min klass. Oroa dig inte ^^

2008-01-10 @ 01:44:55
Postat av: Kapten Torsdag

Oj, var är du?

2008-01-10 @ 15:11:19
Postat av: Kavaljer Tisdag

Vilken underbar bild ^^ (färglad och mycket som händer)

Min bästa julklapp måste ha varit "Vilse i Pankakan" eller boken Fresh Fruits. Helt underbara.

2008-01-10 @ 19:56:22
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Hon är väll lägst till höger i mitten raden, lr har jag fel? Annars är du inte med på bilden tror jag :P

2008-01-10 @ 19:57:27
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Måndag

Om man kan ta Smålandsresan som julklapp så ligger den rättså bra till. Annars kan är det förmodligen min vackra telefon. (Och underbart vidriga örhängen samt tandborste med spår av aids, såklart.)

2008-01-10 @ 21:25:03
Postat av: Fröken Lördag

en plånbok + att jag fick fira (en numera) "traditionell" jul med mamma, pappa och lillasyster hemma... plus att det kändes som att jag hade lyckats med alla presenter

2008-01-10 @ 22:52:00
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Fröken Onsdag

Så sant så sant Kavaljer Tisdag. Du hittade mig i rådderöran ^^

2008-01-10 @ 23:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0