Onsdagsfråga!

Hej på er alla glada!

Blir en snabbfråga idag eftersom att jag är mkt stressad då ja ska åka till Kalmar idag för att kolla på ett gymnasium som det finns en chans att ja ska börja i. Men man vill ju dit o kolla om dom har bra teaterlärare osv. hursom hellst tänkte ja ställa frågan: Har du någonsin blivit tvingad att göra något som du har ångrat?
Vet inte riktigt varför ja ställde den frågan, kanske för att Noah är så VIDRIG, kanske för att ja själv blir tvingad att flytta, fast ja vet inte såhär i förväg om ja kommer ångra det eller inte, men känns mindre bra just nu. Längtar tills ja får läsa era svar iaf!

image110
Vet inte varför det blev denna bilden, kände för det antar jag ....

Ha de bäst tills vi ses igen!

O btw, om du känner för det är det singstarkväll hemma hos mig på lördag! Om du känner för att komma så ring mig!

Kommentarer
Postat av: Kapten Torsdag

Oh, den bilden känner jag skitmycket igen! Det är väl en "saker som du inte ska slänga i toaletten"-poster?

Hmmm, svår fråga. Den liknar en som jag ställde för några månader sen "När var senaste gången du ångrade något?" Där svarade ju typ alla att de aldrig har ångrat något i hela sitt liv. Jag däremot är lite mer realistisk och ångrar saker och ting hela tiden. Däremot så blir jag sällan tvingad att göra saker, så jag vet inte riktigt. Jag blir ju hela tiden tvingad att göra skolarbete, och jag ångrar hela tiden att jag inte gör dem. Så jag svarar så.

2008-01-30 @ 13:43:06
Postat av: Tjaaaa

Det enda jag kan komma på är när jag blev tvingad att åka upp i en ankarlift av min skidskolelärare när jag var 6 år. Det som hände var att jag ramlade av och fastnade i en snödriva. Den onda läraren tvingade efter att ha hjälpt mig upp, ner mig för backen. EFter det fick jag sitta och vänta vid liften på att dom skulle komma tillbaka efter nästa åk. Då berättade hon att jag skulle bli tvungen att åka med upp näta gång. Som tur var dök min far upp och räddade mig innan det hände.

2008-01-30 @ 17:24:56
Postat av: Kavaljer Tisdag

Nej jag tror inte det. Jag har väll ångrat saker när jag väl gjort dem men sen i efterhand brukar jag numera som Kapten Torsdag påpekade see det som saker jag tagit erfarenhet av och lärt mig något. Även de mest korkade sakerna också. Jag är ju orealistiskt VIDRIG.

2008-01-30 @ 20:14:51
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Måndag

Jag brukar inte alltid ångra saker som jag blir tvingad till... Det är oftast så att jag kan hata hela företeelsen (tvånget och uppgiften i fråga) men det är sällan som folk tvingar mig göra saker som jag verkligen får ångest av.

Skulle kanske vara någon vidrig skidsemester (som Tjaaaa talade om) eller någon vidrig skriskotur, för att det är så kul! Inte.

Inget jag ångrar skiiiiiitmycket men det var ju mindre kul.

Kram.

2008-01-31 @ 13:16:15
Postat av: Sunday

Har du någonsin blivit tvingad att göra något som du har ångrat?

Nej.

Aldrig blivit tvingad av någon annan människa, att göra något annat som dem bet mig att göra. :O
Man behöver lära sig att säga nej. Om du inte kan säga nej till andra människor måste du öva på det, Genast!

Kram!

2008-01-31 @ 14:25:22
URL: http://myspace.com/preppyvictorian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0