Rainbow Tisdag!

Hej allihop!

Nu är det tisdag igen och jag ska fråga livets mest djupa fråga.

image87
(detta är en oginal bild, inget photoshopat)

Vilken är din nuvarande favoritfärg?

&

Vilken tror du kommer bli din nya favortifärg efter den du har nu?

image88

Personligen så har jag haft många färger som jag gillat, allt från rosa till vitt, rött, blått gult. Men just nu så har jag få stort tycke för färgen grön. Olivgrön, karamellgrön, piestagegrön, mossgrön. Ja en massa grönt, och gjärna lite gult eller mörkt turkås/grönt med det så tror jag att jag har hittat min nya favorit kombo.
Men jag tror jag håller på att faller för lila saker just nu, mörkt turkås också är också ett alternativ som kommande favorit.

Låt oss ser var främtiden bär oss.

image86
(bild inte så mycket med frågan mer än att det är en färglad skala på personer)

MER FÄRG ÅT ALLA!

Kommentarer
Postat av: Kapten Torsdag

Ja, förutom röd som är min bestående favvofärg så måste jag ta och säga antingen turkos-grön eller en kall lila-grå. Dessa två färger har nyligen imponerat mig.

2008-01-16 @ 00:16:03
Postat av: Herr Måndag

Jag gillar alla färger. Vilket brukar bli vitt XD. Sedan så är jag förtjust i kontrater så total avsaknad av färg (svart) giller jag också. Har dessutom gillat grönt och lila sedan barnsben. Men rött är nog, likt Torsdag, min genomgående favoritfärg. *Host*PokémonRed,RubyochFirered*host*

2008-01-16 @ 07:25:37
Postat av: Izla

Jag måste säga att jag också gillar grönt! Sen är lila också en favorit färg och guld och silver, ett tag var det rött och orange, Jag gillar fortfarande Persikofärgen typ röd/rosa/orange.

Men om jag ska hålla mig till en färg är det nog grönt!

2008-01-16 @ 21:57:49
Postat av: Fröken Onsdag

Muin favoritfärg är just nu mörkgrön, vet inte varför bara kände för den just nu!

Tror att nästa färg kommer vara något av motsatsen, då ja lär tröttna på nuvarande favoriter o vilja ha omväxling...

2008-01-16 @ 23:57:48
Postat av: Fröken Lördag

Har alltid gillat typ neon rosa (nästan lila rosa) och lila. Och dom två färgerna hänger fortfarande med som favvosar. Sen är jag i en period där jar tycker att turkost (sån färg som hav/pooler har i resekataloger, fast lite blååare) och mörkt grått är underbart!
Annars gillar jag de flesta färger, bara de sitter på rätt sak...

Kramkram
//Fröken Lördag^^

2008-01-17 @ 09:04:45
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Sunday

Mina favvo färger är det som jag klär bäst i - Naturfärger.

2008-01-17 @ 12:26:40
Postat av: H

Jag måste säga att jag gillar designen på eran sida, therefore: BRUN. Kan va riktig snyggt i olika nyanser och tillsammans med nån annan matt, jord-färg.
Men det beror på vart färgen ska sitta, om det gäller färgen i ett sovrum, på kläder eller på skor .. Röda skor är scnhyggt.

2008-01-17 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0