Dagsrytmen flyter lite fel när man är på landet....

Hej allihop,
jag ska först be om ursäkt för att den här frågan kommer så sent men som sagt jag har varit på landet *ooooo.... poke poke* och där är man tidlös så att säga (fast jag har ju haft tillgång till en dator så jag kan väll egentilgen inte försvara mig alls). Mitt landställe ligger utanför Ekerö vid Tureholm (http://hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=tureholm) och är rätt centralt fast underbart avsides. Helt  underbart att bara försvinna från den "normala" världen för någon dag eller två.  Men men det stuntar vi nu i och rakt på dagens fråga:

Har du ett landställe? Vart ligger det? När brukar du besöka det?



Med det önskar moi en fortsatt trevlig sommar!

// Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

Ja. Vi (min familj) har ett "landställe".

En kolonilott i Skarpnäck.

Jag vet att det knappast låter som ett landställe och så, men det är skönt att det ligger så nära stan (tar 30 minuter dörr-dörr, om man har tur med bussarna). Dessutom ligger koloniområdet ganska avskillt (precis vid skogskyrkogården) så man märker inte att det ligger så pass centralt som det gör.



kramkram

2008-06-19 @ 08:54:55
Postat av: Något Odefinierbart

Jag har ett landställe i Finland som ajg åker till typ en gång om året nuförtiden..:'(

2008-06-20 @ 21:49:57
Postat av: Tjaaaa

Jag har ett landställe som ligger sydväst om Stockholm. Jag brukar vara där några gånger om året förutom på sommaren då jag är där i många veckor.

2008-06-24 @ 09:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0