DÖDEN! Så kan det gå.

Imorse dog min åttioåriga, cancersjuka farmor. Så kan det gå. Jag har således spenderat en stor del av dagen med att bära saker från äldreboendet till hennes tomma lägenhet. Farmor dog i sömnen vid ca 08:30 imorse. Därför lyder dagens (/nattens (durr hurr)) fråga:

Hur skulle du vilja dö?/Vad skulle du vilja tillbringa din sista minut i livet med?

En fridfull död hade ju varit det absolut bekvämaste. Har hört att det är relativt fridfullt att dö genom att för frysa eller svälta ihjäl. Jag hade hatat att dö genom att bli uppäten av någon fisk eller falla ner från någon hög höjd. Allra helst skulle jag vilja annordna ett pussel för min eventuella avkomma/älskade att lösa (tänk lite lightversion av Davinci koden).






Hoppas ni alla dör på de sätten ni vill när det är dags. Om ett bra tag förhoppningsvis. MvH // Herr Måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0