FÖRLÅT!

Neeeeeeeeeeeeeeeej... jag glömde helt bort att skriva en fråga igår. Sorry. Har inget annat att skylla på än att jag glömde. Dumma mig.

Dessutom kom jag på två(!!!) superbra frågor tidigare i veckan. Som jag nu har glömt bort. Jobbigt värre.


Aja. Sommaren är här med sol, värme, brännskador, picnic, badande, ledighet och förhoppningsvis lite sommarregn också. =)
Jag själv slutar skolan på tisdag för att sen kunna springa fritt på fälten och vara lycklig. Några andra har redan slutat. Och det för alltid. Själv har man då ett år kvar.
Men, denna sommar blir den sista med ett "riktigt" sommarlov.

Sådär av dagens fråga:
-Vad ser du mest framemot under den här sommaren?


Själv har jag inte så mycket planerat. Jag ska jobba lite och sen åka till frankrike. Stora delar av den resterande tiden kommer nog spenderas på "min" kolonilott, eller hemma i stan. Själv ser jag också framemot trevliga picnicar, filmkvällar, badningar, grillningar m.m. tillsammans med alla folket.
Och Ja. Det heter "alla folket".


Bilden är från den mycket trevliga grillfesten på terassen vid kyrkan.


kramkram
//Fröken Lördag
(som tillsist lyckats få igång sin dator!)





Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

... hade också tänkt att lägga in en pik (till mig själv också) om att folk ska komma ihåg att skriva inlägg på sina dagar och försöka börja kommentera mera!!!



kram!

//Fröken Lördag

2008-06-09 @ 13:35:45
Postat av: Kapten Torsdag

Jo, det är nice att kommentera. Själet till att jag inte har kommenterat denna är att jag inte riktigt har något svar.



Mitt svar är alltså: Ingen aning!

2008-06-09 @ 14:20:17
URL: http://todaysquestion.blogg.se/
Postat av: Kapten Torsdag

Och dessutom har du fortfarande inte kommenterat min, så se det som en hämndaktion!

2008-06-09 @ 14:22:10
URL: http://todaysquestion.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

xD... har problem att komma in där... är lycklig bara om internetet klarar att hålla i sig tillräckligt länge för att skriva ett nytt inlägg :P

2008-06-09 @ 17:07:45
Postat av: Kavaljer Tisdag

Hmm... jag ser framemot nog när jag får köpa Brawl i svergie ^^ eller rättare sagt, när jag antingen får mina pengar från Tjaaaa för att kunna köpa brawl eller att han köper ett åt mig! (PIK PIK mot en viss person som kallar sig något liknande en hälsningsfras)



2008-06-09 @ 17:43:07
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Jedipojken

jag ser fram emot post apoc lajvet jag ska på i slutet på juli och trippen ut till alfreds land.

säger en del om hur ickeplanerad min sommar är

2008-06-09 @ 18:51:38
Postat av: Tjaaaa

Jag såg mycket fram emot det kanotläger jag precis varit på med mina juniorer. Jag ser även fram emot den ledarkurs jag ska åka iväg på nu på fredag. Efter det ser jag fram emot resorna till Italien, Alfreds land och självklart cykelturen till mitt eget.

2008-06-10 @ 23:39:20
Postat av: Herr Måndag

Jag ser egentligen mest fram emot vad som händer efter sommaren. I mitt fall japanska på Stockholms Universitet och förhoppningsvis massa trevliga, japanintresserade människor.

2008-06-14 @ 00:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0