Kompensation.

Då jag nu har missat att skriva totalt tre frågor i rad hade jag tänkt försöka krydda lite extra på just detta inlägg. Låt oss börja.


Vad tänker ni på när ni ser dessa bilder?






























Det handlar om blodgivning bara så att ni vet. :-P Med risk för att kopiera Sire Friday ställer jag nästa fråga:

Bangar du på att följa med mig och ge blod någon dag under sommarlovet? När skulle du eventuellt kunna tänka dig att göra det?

Jag letar alltså efter ett datum nu mina damer och herrar. Själv kan jag gå varje dag efter 12:00 och även innan dess under helgen.

Ber om ursäkt angående uteblivna frågor. Jag har inget att säga till mitt försvar. // Herr Måndag/Söndag

Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

Läskiga tanter i rockar som luktar handdesinfektionsmedel....



och: klart! även fast jag HATAR sprutor... kan den här veckan efter 2 och sen några dagar här och där. + helger förstås.



kram!

2008-06-30 @ 22:48:26
Postat av: Lekkit

Hade nog gjort det. Om jag fått. Det har sina nackdelar att vara underviktig.

2008-07-01 @ 13:52:02
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Hade nog också gjort det om jag hade fått :/ eller teoretiskt sätt skulle jag kunna få om jag ljuger lite. Men känns ändå bara fel.

2008-07-01 @ 23:15:19
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Sire Friday

Jag kommer med men måste vänta till i Augusti. Tre månader efter sex med ny partner....



En sak som gäller för oss som ska göra det är att de som inte varit där går dit omgående och får sitt blod testat. Ni kommer troligen få första kallelsen i Oktober om ni inte lämnat tidigare. Men jag är på att gå med er första gången. Det är ganska trevligt!

2008-07-04 @ 19:43:36
Postat av: Kapten Torsdag

Det luktar skryt! :O

2008-08-06 @ 01:52:00
URL: http://todaysquestion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0