Sommar.

Ja precis. Det är Just det det är nu.

Sommar alltså.


Och jag är återigen försenad med min fråga.
Jag har en tendens att glömma bort vad det är för veckodag på sommaren eftersom man inte längre är lika beroende av att veta det. Älska lång ledigt..

Men i vilket fall som helst har jag märkt en rejäl nergång av både svar och inlägg i bloggen (heter det verkligen "i bloggen"? eller är det "på bloggen"?) på senaste tiden. Jag tror att det är pga. sommaren.
Och allmän lathet + glömska + förhinder.


Så jag undrar helt enkelt om bloggen ska ta sommar ledigt?





Själv vet jag inte.
Bra eftersom man faktiskt inte behöver komma ihåg vilken dag det är ;P
Dåligt eftersom det säkert blir ganska svårt att dra igång den i höst/sensommar sen igen.
Röstning?...


kramkram
//Fröken Lördag

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Jag tycker att vi ska fortsätta, men med lite lättade tyglar pga. att det är sommar. Det är ju inte någon större katastrof om man missar sin fråga nu tycker jag.



Jag föreslår nästan att vi under sommaren (eftersom alla kanske inte har tillgång till dator under "sin" dag) att man kan skriva fråga när man får lust och på vilken dag som helst. Målet får dock förbli att skriva minst en fråga per vecka per person. Men det behöver inte vara så blodigt allvar över det.



kram på er alla och ha en fortsatt trevlig sommare ;)

2008-06-30 @ 14:20:41
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Måndag

(Jag skulle säga "på bloggen".) Jag bangar inte på sommarledighet från bloggen. Jag försökte ta över söndagarna i hopp om att jag skulle slippa skriva när (läs: de dagar) jag jobbar. Det har ju dock gått som det gått och jag börjar inse att jag är ännu mer upptagen på helgerna. Som sagt bangar inte på ledighet.

2008-06-30 @ 20:58:05
Postat av: Tjaaaa

Nej.

2008-07-10 @ 16:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0