Arbetsvecka under påsklovet

Jag, Kapten Torsdag och ett par vänner till oss är mitt i en amatörspelutvecklingsprocess. Projektnamnet är DemiGear och vi behöver snart vara klara med en demoversion. Den kommer att vara helt utan strider eftersom systemet för det inte är (och kommer heller inte i tid bli) klart. Demo:n blir (om allt går som det ska) De första två kapitlen av manuset som jag skrivit.
   Dagens fråga blir helt sonika förvandlat till en uppmaning.

Nämn något som du skulle vilja att vi hade med i demo:n.

Om du har tur/ett rimlig förslag kan vi lägga in ditt förslag i demo:n. Detta förutsätter dock att du svarar nu under påskveckan då demo:n snart ska vara färdigställd.
image151
(Bilden är Kapten Torsdags kreation, liksom all grafik i spelet)

Hoppas på att få höra ett par kreativa förslag.
Kram! // Måndag

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Spelmusik!! (om man nu kan se det?), mysiga miljöer som man vill återvända till,
cliffhanger.

2008-03-24 @ 17:00:09
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Fast jag känner att jag borde ta och hjälpa till med stridssystemet snart ordentligt. Jag ville ju vara med
på den punkten (och lite annat också men men...). Säg till Måndag när och hur du vill ha hjälp med det ;)

2008-03-24 @ 17:01:47
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Fröken Lördag

mycket story^^

2008-03-24 @ 21:04:09
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Något odefinierbart

en katt ^^

2008-03-25 @ 10:35:14
Postat av: Lekkit

Sista bossen.

2008-04-07 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0