DUEL LOVE!

Sista minutrarna nu då. Så går det om man skjuter upp något för länge.
Idag hittade jag ett synnerligen annorlunda spel till DS på Bandai Namcos officiella, japanska hemsida. Det går änsålänge under namnet Duel Love. Duel Love går ut på att du (spelaren), i egenskap ev nyinflyttad skolflicka, ska välja mellan fem stycken supersnygga pojkar (Bishounen om någon är familjär med termen) och heja på samt masera din favorit.

Nedan bifogas den bästa bilden jag orkade hitta av de fem stackars benranglen...
image146
(Här har vi dem prydande spelets förpackning)

Deagens fråga lyder: Om du fick (läs: var tvungen) att välja en av dessa Bishounen (att date:a, ha sex med eller bara spontanumgås är upp till er själva), Vem skulle du välja då? Motivera valet. (Eftersom jag inte har koll på någon av killarnas namn får ni gjöra ert bästa för att folk ska förstå vem ni väljer.

Här kommer mitt svar:
image147
(Killen längst till vänster på bilden)

Motivation: Långt hår på män är tufft även om det inte klår kort hår på kvinnor (ibland) om ni frågar mig. Blev också lite förtjust i bilden (mest hans kläder) och valde honom mest därför. Dessutom har han lite av en Sigorion-look (även om Sigorion kan se ut hur som helst).

Hoppas att ni sover gott vid det här laget.
Kram // Herr Måndag

Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

... om man går på de små mer "tecknade" bilderna gillar jag han med rött och spretigt går... högst upp i vänstra hörnet...
annars var den långhåriga ganska tuff också... verkar dock inte som att någon av dem är särkillt trevliga om man nu kan bedöma de efter en tecknad bild...

kramkram
//Fröken Lördag

2008-03-18 @ 14:07:31
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Tjaaaa

Mitt svar skulle också bli den rödhåriga snubben. Detta av den enkla anledningen att han ser trevligast ut.

2008-03-18 @ 17:02:07
Postat av: Kavaljer Tisdag

Hahah tjea jag väljer också då den rödhåriga snubben
(höger om mitten och inte den lilla flickpojken i högra hörne). För han har snyggast hår, ser trevligast ut och är snyggast (mest killaktig) av alla de andra.

2008-03-18 @ 19:10:20
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Kapten Torsdag

Precis som tidigare talare (plural) tycker också jag att den spretigt rödhåriga är snyggast och skulle därför välja honom för en het sexnatt. Dock så ser den glasögonprydde och den långhåriga lite mer bildade och intellegenta ut. Jag skulle därför välja någon av dem om målet var en lång och intressant diskussion.

2008-03-18 @ 22:22:31
Postat av: Något odefinierbart

Den rödhåriga till vänster om han i mitten. =3 Han ser lite busig ut. *fniss*

2008-03-19 @ 19:16:59
Postat av: Lekkit

Dejta: Killen näst längst till höger. Han ser ut att vara den jag skulle få ut mest av att gå på dejt med.

Ha sex med: Hugget som stucket. Har ingen aning. Funderar inte så mycket på sånt.

Spontanumgås med: Killen längst till höger. Han ser ut att vara den som jag skulle ha roligast med i längden.

2008-03-20 @ 19:34:14
URL: http://lekkit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0