It's Bond-time!

Först och främst skulle jag villa be om ursäkt för att denna fråga är försenad. Min ursäkt är att jag sov hela torsdagen. Varför sov jag hela torsdagen? Jo, dagen innan vid sjutiden gick jag och hälsade på de modiga herrarna på Bond-maratonet. Först 21 timmar och sex koffeintabletter senare befann jag mig i min obäddade säng.

Nog om mig nu. Jag skulle vilja utbringa ett fyrfaldigt leve för de tre atleterna Mikael, Kettil och Ola som nu kan skryta med att ha sett alla 21 Bond-filmer i ett sträck. De leve...

HURRA!
HURRA!
HURRA!
HURRAAA!

Frågan lyder:

Vilken är den bästa Bondskådisen?

Mitt svar är George Lazenby.
image154
För Bond ska ju vara så ful som möjligt. Eller...?

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Eftersom min favoritfilm av dem är The Man With the Golden Gun, måste jag nog nämna Roger Moore. Fast egentligen kommer ingen ikapp Sean Connery.

För övrigt tror jag dig inte.

2008-03-28 @ 14:38:10
URL: http://lekkit.blogg.se
Postat av: Fröken Lördag

måste nog passa på denna fråga, för förutom senaste Bond-filmen (kommer inte ens ihåg vad den hette) så har jag inte sett någon hel Bond-film...
men om jag gissar skulle jag tro att jag skulle gilla någon av de tidigare filmerna bäst... så nån av de första Bondskådisarna? :P

kramkram
//Fröken Lördag

2008-03-28 @ 14:50:42
Postat av: Tjaaaa

Visserligen är Sean Connery mannen med det bästa utseendet, stilen och framförallt bringan. Trots detta så har jag kommit fram till att jag gillar Roger Moore med sin stora charm lite mer.

2008-03-28 @ 19:34:41
Postat av: Herr Måndag

Connery.

2008-04-02 @ 00:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0