lööööördag^^

lördag idag! igen
sitter här och har huvudvärk till tusen :( hade tänkt att sova lite men kom på att det kan vara trevligt att blogga mig lite innan^^

Dagens fråga har kanske inte så mycket att göra med saker som pågår just nu, men då mitt huvud inte vill samarbete får det bli en såndär "utannågonskärskilldanledning"-fråga idag...


Vad ser du framemot mest just nu?


... personligen ser jag (i ett mycket kort perspektiv) framemot att huvudvärken ska försvinna, och (i ett lite längre perspektiv) Tisdag då jag får börja med kallkökskursen i skolan!!! *lycka* samt (i ett lååångt perspektiv) sommaren... värme here I come!!!

image140

kramkram
//Fröken Lördag

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Att Super Smash Bros. Brawl kommer till svergie.

Så simpla saker önskar jag om nu :P

2008-03-08 @ 17:36:00
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Något odefinierbart

Jag ser fram emot min födelsedag! ^^ Sommaren också förstås, värme..

2008-03-08 @ 21:23:49
Postat av: hasselmus

tisadg, nästa helg och sommaren! och att få flytta hemifrån. och Familjen på debaser 25:e april.

2008-03-09 @ 13:57:31
Postat av: Herr Måndag

Jag ser fram emot att bli klar med spelprojektet och någon gång eventuellt studera spledesign vid Gotlands Högskola. Lite abstrakta saker som inte har några satta datum. Så kan det gå.

2008-03-09 @ 17:55:29
Postat av: Emma

Jag ser fram emot påsklovet, inte för att jag har några speciella planer, men lov klingar bra just nu. Och sommar såklart, nu JA TACK!

2008-03-09 @ 22:37:00
Postat av: Fröken onsdag

Ser inte fram emot, vill att tiden ska gå långsamt innan ja måste flytta =(

2008-03-10 @ 15:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0