Lördag

Sådärja, Lördag igen!Det får bli en kort fråga idag då jag är mitt i ett bakande och pluggande (multitasking^^)



Vilken/Vilka egenskaper irriterar du dig mest på när det gäller andra människor?
Samt vilken är den "bästa" egenskapen för en kompis/medmänniska att ha?



Jag irriterar mig extremt mycket på folk som inte kan komma i tid... detta troligtvis för att jag själv hatar att vänta och att komma försent är (enligt mig) extremt pinsamt...
Jag gillar inte heller översittande, "jag vet bättre än du" attityd...

"Bästa" egenskapen måste nog vara snäll... hur tråkigt det än låter...  snäll innfattar (enligt mig) rätt många saker, omtänksam, bryr sig (och menar det), trevlilg osv.

det var allt för idag...

image133
 

Kramkram
//Fröken Lördag

Kommentarer
Postat av: Något odefinierbart

Ehm..måste säga att jobbigaste egenskapen hos någon kan vara när de pratar om sig själva hela tiden. Menar inte om man berättar något om sig själv. Men när man ständigt kommer in på ämnet "jag", vet dock attj ag själv kan bli så ibland.

Bästa måste jag hålla med om är snäll. :)

2008-03-01 @ 22:50:22
Postat av: Kavaljer Tisdag

Den bästa egenskapen skulle jag tro är att personen är trevlig och positiv. För att jag blir mer deprimerad av att se en annan person vara ledsen/deprimerad men ändå är omtänksam och bryr sig om mig. För då känner jag skuld på något sätt. Tror jag :S

Då blir ju självklart den sämsta egenskape hos en kompis att den är negativ. För då hjälper ändå inget annat för allt blir ändå bara fel.

2008-03-02 @ 19:30:19
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Måndag

Jag är inte så förtjust i människor som är "dynamiskt aggresiva" så att jag känner mig otrygg runt dem. Ganska sällsynt för mig men ändå. Har också väldigt svårt för folk som på allvar inte kan ta andra människors åsikter.

Bästa egenskapen är nog, enligt mig, ärlighet. att man kan vara uppriktig mot sina vänner och de uppriktiga tillbaka. På god tvåa kommer lite "glimten i ögat" och humor samt att kunna ta saker med en nypa salt.

(Hoppas Lördag anser att min snällhet väger upp för att jag ständigt är sen.) :P

2008-03-02 @ 21:39:29
Postat av: Kapten Torsdag

Det är ganska jobbigt när folk kräver all uppmärksamhet i för stor utsträckning.

Det är ganska mysigt när folk är glada och trevliga och så typ liksom ba.

2008-03-03 @ 21:59:47
Postat av: Kapten Torsdag

Roligt att se mitt vackra smalben på internet föresten.

2008-03-03 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0