2 x Försenad Lördag

Jag är hemskt ledsen att det inte blev någon fråga igår (och förra Lördagen). Har en massa förklaringar men orkar inte ta dom just nu.

Så idag blir det två gånger försenade Lördagsfrågor.
En för igår och en för förra veckan.

Fråga 1:
Vad tycker du att jag ska ha som projekt arbete nästa år? det ska helst ha nåt att göra med bageri, konditori, kallkök eller choklad. Gärna att det på nåt sätt involverar nåt sorts skapande... ^^)
Själv är jag mest inne på Surdegar och då typ testa mig fram till nya sorter (dinkel, levain, blandningar? osv). Och sen baka på det förstås.

image189

Fråga 2:
Har du något "måste" just nu?
Det känns just nu som jag har en hel del måsten (lite färre än förra veckan, tack och lov!). De som måste komma i förstahand är nog att städa mitt rum (har inte gjort det på ca en månad, dammråttorna hopar sig i hörnen) samt att ta mig tid att orka tänka och reda ut en massa saker och sen försöka reda ut det muntligen också.
 

kramkram och gott svarande
//Fröken Lördag

Kommentarer
Postat av: Kapten Torsdag

1. Gör en kokbok.

2. Jag måste börja skriva mina frågor på torsdagar.

2008-05-12 @ 09:19:06
Postat av: Herr Måndag

1. Du kan göra en massiv kollektion av Pokémontårtor!!!!!11!!! Eller så kan du försöka hålla i en bagerikurs eller liknande. Du har alla möjligheter i världen.

2. Jag behöver andas relativt regelbundet men i övrigt känner jag mig ganska fri. Vissa saker ger dock mindre positiva konsekvenser om jag ignorerar... Men måste känns så instängt.

2008-05-12 @ 09:47:32
Postat av: Izla

1. En kokbok är ingen dum idé. Jag har för mig att det var ett gäng i min skola som gjorde fick tag på massa kändisar och de berättade om sina favorit recept och gjorde en kokbok av de. när jag tänker efter var det nog min kompis syster som gjorde det.

2. Jag MÅSTE plugga fysik och matte om jag ska lyckas med tentorna nästa vecka. :/

Jag har en fråga om er ungdomsgrupp känner sig lockade till att komma till södertälje till någon av våra träffar. t ex. 21 Maj? vi kommer att grilla då! :P

2008-05-12 @ 11:43:32
URL: http://izlaismyhomegirl.blogg.se
Postat av: Fröken Lördag

Izla: jag har pratat med tomas och han sa att han tyvärr inte orkar fixa i ordning nåt nu i vår. han har helt enkelt för mycket att göra, men han hade ev. som förslag att vi själva (som personer) kunde åka dit.
ska höra mer med honom på onsdag

2008-05-12 @ 14:26:22
Postat av: Kapten Torsdag

Man behöver väl inte vara en organiserad grupp för att hälsa på? Däremot så tror jag tyvärr att jag inte kan då jag har för mig att jag har genrep. Min teaterföreställning är förövrigt den 24e och inte den 23e som jag tidigare sagt, så ändra det i almanackan.

2008-05-12 @ 14:29:59
Postat av: Izla

Okej, men om ni känner för att komma hör bara av er. Jag tror att Stina kan ha mitt nummer annars har ni nog Rodrigos nummer. :)

2008-05-12 @ 21:34:06
Postat av: Fröken Lördag

Jag har rodrigos nummer men dock inte Izlas... vi kan byta på msn nån dag^^

2008-05-12 @ 21:46:57
Postat av: Axelius

1) Undersöka hur det blir om man lever på bara bakverk i en månad. Jag ställer upp som försöksperson :P



2) Urgh... Min Extended Essay, en Critical Analysis i filosofi tills idag (dvs den är sen), alla written tasks i engelskan från hela det här året, få iallafall en labrapport skriven i fysiken, hitta ett jobb under sommaren... Och mer...

2008-05-13 @ 19:19:18
Postat av: Kavaljer Tisdag

1. Göra en analys kring känslo/sinnes förändringar som sker beroende på vad man äter, ex. olika bakverk, drycker eller maträtter.



2. En massa måsten, bland annat vaccinera mig inför Canada och få iväg brev så jag får mina stipendiepengar denna sommar.

2008-05-13 @ 20:05:43
URL: http://petope.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0