Bög!

Jag Fick en fråga idag av min kära vän Alfred. Han bad mig att skriva den här på bloggen, så han fick dela med sig av sina tankar om livet... Eller nått xP

Hursom hellst, den gick ungefär såhär:

Om en kille klär på sin killkompis en peruk, lägger sig och skedar med honom och låtsas att killen är en tjej och sen tänder på det... Är han då bög eller straight?
image188
Om du frågar mig så skulle jag svara att han är homo men har en aaaaningen skum fetish som typ gör att han uppskattar utklädda pojkar... Men frågan är klurig, måste jag medge... Så vad tycker du? :D

//Fröken Onsdag


Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Men orka det här var ju jätte svårt! Liksom han tänder ju på idén om att det är en "tjej" han ligger brevid. Dock så har han själv satt på peruken och lagt sig brevid sin kompis (skeda) med troligtvis ett syfte (även fast det inte framgår i frågan) av att sedan tända på det. Så med andra ord så vet han att det är en kille han gör det på.

Jag vet inte vad jag ska säga. Vill säga att just här går det inte att tillämpa en titel av sexualtitet, men när jag tänker efter så gör det det ändå. Men jag vill nog inte att han ska till höra något av alternativen, utan möjligtvis så skulle jag kalla honom Bisexuell.

2008-05-08 @ 07:59:56
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Måndag

Han är uppenbarligen desperat. :P

2008-05-08 @ 12:44:44
Postat av: Lekkit

Han skulle vara av någon sexualitet som varken är "vanlig" hetero- eller homosexuell.

2008-05-08 @ 15:58:51
URL: http://lekkit.blogg.se
Postat av: Axelius

Inverterat trans-sexuell?

2008-05-08 @ 19:08:11
Postat av: Sire Friday

Kan vi inte alla i kollektiv säga att detta är en konstig fetish? Och att personen är lite konstig?

2008-05-08 @ 20:55:21
Postat av: Kavaljer Tisdag

@Sire Friday
Ovanlig inte konstig, det tycker inte jag.
Kanske bara jag som har ett anti mot när folk använder ordet "konstig" i negativ benemelse. Ok det kanaske inte framgår (i din kommentar) vilken laddning du använder ordet som så jag bör kanske inte säga något. Men ordet har väll en negativ klang så det kanske är svårt att inte använda den i ett positivt sammanhang??

2008-05-08 @ 22:22:51
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Tjaaaa

Konstig är ett ord som används om det vi själva inte är vana vid. Ett enkelt sätt att komma undan sin egen okunskap. Låt oss från och med nu bannlysa detta horribla ord.

2008-05-08 @ 22:42:16
Postat av: Fröken Lördag

Herr Måndag: håller med^^ ;P
Tjaaa: ..eller börja överanvända det...

själv har jag faktiskt inget svar på denna fråga, skulle nog inte kalla honom varken homo, bi eller hetro...
sexuell är nog ett bra "ord" för honom i alla fall.

kramkram
//Fröken Lördag

2008-05-09 @ 18:49:00
Postat av: Anonym

Heterosexuell, vad fan tror nu?

2008-05-13 @ 10:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0