Shitshitshitshitshit, shit!

Jag glömde att skriva fråga igen, och jag som lovade att skriva två frågor denna vecka för att jag glömde förra veckan också!

Därför blir det inte mindre än TRE frågor idag!

Fråga 1:
Vilken är den roligaste hemsida ni vet?

Mitt svar är www.engrish.com - den sida jag överlägset lagt flest garv på.


Fråga 2: (riktad till de idag hemkomna ifrån Lettland)
Hur var det i Lettland?

Fråga 3:

Vet någon varför all text i blogginläggen blir centrerad efter typ en vecka? Är det en bugg eller är det någon som sitter och ändrar? I så fall måste jag nog tyvärr hävda att centrerad text inte passar i längre stycken utan är främst till för rubriker och framsidor på böcker osv.



//MVH Kapten Torsdag

Kommentarer
Postat av: Lekkit

1. Tycker inte att någon hemsida är roligare än någon annan. Däremot brukar jag gärna kolla webcomics och forum.

2. Det var bra. Lite småläskiga pingstvänner, men annars bra.

3. Ingen aning.

2008-05-04 @ 21:56:14
URL: http://lekkit.blogg.se
Postat av: Herr Måndag

1. Serebii.net. Den får tiden att bara flyga iväg vilket måste betyda att jag har roligt när jag är där... Eller? Annars är webcomics som Awkward zombie, VG-cats och Khaos Komix alltid kul.

2. På plussidan var det mycket pokémon, trevliga människor och nya erfarenheter. På Minussidan var det Random svenska gubbar som läskade sig i barnhemmet, Nikolais heliga quests, Nikolais heliga jordplätt och Nikolais minions som talade i tungor. Men kul var det.

3. Jag brukar inte alltid märka av om text blir centrerad efterhand. Delvis eftersom många inlägg innehåller just centrerad text och dels för att jag då och då gör samma sak själv. Kan alltså inte konsekvent säga att jag vänsterställt mina texter så om de skulle hoppa till mitten kan jag tänka som Pettson; "Då var det väl jag själv, då."

Svaret på sista frågan är alltså nej (i mitt fall).

2008-05-05 @ 08:39:55
Postat av: Fröken Lördag

1. http://misterharold.net/joker/src/jkpard01.htm#chicken mycket roligt (humor-mässigt alltså) finns där (även en del lite tråkiga saker också).
Ur rolig, roligt att göra perspektiv, är www.deviantart.com mycket bra också^^

2. Kan bara hålla med föregående talare och lägga till ordet "otraumatisk" också.

3. Ingen aning, tror nog faktiskt att det är en bugg. Har själv inte lagt märke till det.

kramkram
//Fröken Lördag

2008-05-05 @ 19:02:09
Postat av: Axelius

1. Öööh... kommer inte på nåt men www.xkcd.com funkar väl.

3. Huh... *rycker på axlarna*

2008-05-07 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0