Bara en annan dag.

Dagarna som arbetslös smälts ihop med varandra och bildar en kletig tidlös röra som dämmer upp allt som heter inspiration eller motivation. Detta efter endast en vecka. Jag kommer på mig själv med att distraheras av diverse mer eller mindre störande moment och, framförallt, människor. Det är så löjligt enkelt att inte göra det man bör när >1 personer har ockuperat ens rum, vänt det upp-och-ned samt spelar random tv-spel med från tveksam till vidrig volym. De dagar man sover ut på blir tomma, tråkiga och transparenta. Som om de aldrig ägt rum.
   Jag har börjat leta efter memorabla saker från de paserande dagarna. Något som bevisar att dagen inte bara varit en klump död tid.

Vad har varit dagens memorabla företeelse? (kan givetvis besvaras en gång per person och dag)



Ha en trevlig, meningsfull och memorabel dag. // Herr Söndag.

Kommentarer
Postat av: Lekkit

När vi spöade Samlaren.

2008-12-01 @ 01:41:18
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Den trevliga mannen i affären jag handlade födelsedags present/julklapp (ha rinte bestämt mig än)till pappa.

Bara namnet på affären är bäst, Happy Hippo.

Me likes^^

2008-12-01 @ 16:41:33
Postat av: Kavaljer Tisdag

Måste varit 10åriga Marias bröstfixering.

2008-12-01 @ 19:21:17
URL: http://todaysquestion.blogg.se/
Postat av: Magisterfredag

2008-12-01 @ 22:46:52
Postat av: Magisterfredag

Jag och två teatertreor åt middag på Kebaben vid fridhesmplan och hade astrevligt!

2008-12-01 @ 22:47:22
Postat av: Mr. Måndag

Jag lyckades saxofona i tre timmar...

Jag fick ont i tänderna -_- (Tisdag)

2008-12-02 @ 17:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0