En hälsning från fjärran söder.

Vi har en vän som ligger på ett sjukhus nere i den avlägsna södern. Hon ligger där avskärmad från omvärlden, helt utan internet . Således har jag idag tagit mig friheten att ställa våran kära Fröken Onsdags fråga. Hennes fråga lyder:

Vad gör du nästa onsdag (onsdagen den 19:e november)?

Fröken Onsdag själv ska gå på gruppen för första gången på länge. Det sades mig att hon saknar oss alla.

Själv ska jag nog göra det vanliga. Jobbet, skolan, gruppen, sömnen. Hoppas dock på lite mer spännande vändningar. Frökens närvaro är givetvis ett stort , stort (rosa) plus.
Sagda stora rosa plus, såklart.

Många varma hälsningar från Fröken Onsdag via Herr Söndag (som kastar in en och annan egen).

Ha det gott! // Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Traskar i samma gamla vanliga banor.

2008-11-12 @ 16:29:18
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Vad har hänt med stackars Fröken Onsdag?!?!?



Nästa onsdag blir nog: Sluta praktiken vid typ 12 (om jag har tur), jobbar natt nästa vecka, hem och sova, vakna och äta middag, umgås med familjen, gå till gruppen, hem och sova. Upp vid 12 för att ge mig iväg till Praktiken igen.

2008-11-12 @ 19:14:24
Postat av: Kavaljer Tisdag

Gör troligtvis ännu ett genomdrag på min projektföreställning.

2008-11-12 @ 20:05:08
Postat av: Magisterfredag

Skolaskolaskola "plugga" tyska.

Teater och sen krama Estrid gul och blå!

2008-11-12 @ 23:25:35
Postat av: Magisterfredag

Skola, plugga inför tyskprov.

Teater och sen krama Estrid gul och blå!

2008-11-12 @ 23:27:25
Postat av: Magisterfredag

Skola, plugga inför tyskprov.

Teater och sen krama Estrid gul och blå!

2008-11-12 @ 23:27:54
Postat av: Tjaaaa

Jag ska inte gå på scouterna just den dagen :).

2008-11-12 @ 23:38:00
Postat av: The Former Sire Friday

Hmm.... Den onsdagen ska jag nog... Gå till gruppen eller plugga till ett prov. Beror på vilket prov jag känner mig mest stressad inför.

2008-11-13 @ 19:04:23
Postat av: Kapteeen

Vakna, gå upp, åka till jobbet, jobba, tre och en halv timme obestämt, åka till grupp, träffa estrid, åka hem, gå och lägga mig, somna. Estrid borde för övrigt komma och hälsa på i Tensta minst en gång.

2008-11-13 @ 22:49:16
Postat av: Fröken onsdag

Jag blir glad att jag får träffa er alla (iaf dom flesta!) Sprid ryktet så alla är på gruppen så blir jag dunderglad! Dock finns en liten risk att jag inte kommer lyckas komma upp förrens till helgen. Alltså missa onsdagen. Men jag gör mitt absouluta bästa! Det är sjukhuset som säger dumma saker. Men jag är hemma nu iaf! Och jag mår kanske bättre! :D



<3 på er!

2008-11-14 @ 09:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0