Evolution!

Eller snarare personlig utveckling, ska dagens fråga handla om. Vad kommer att hända med dig härnäst? Vilka vidriga, underbara och knasiga plottwists kommer författaren skriva för att forma dig till en intressantare och mer meningsfull karaktär?

Vad tror du är ditt nästa steg i din personliga utveckling?

Personligen tror jag att det snart är dags för mig att hitta en partner igen. Eventuellt ett nytt jobb, det ena behöver dock inte utesluta det andra. Hoppas dock på lite fler twists snart så att min tillvaro inte blir tråkigt beräknerlig.



Om du någon gång är ledsen så rekommenderar jag animen; Welcome to the NHK!

Ha en trevlig kväll och kom ihåg att du ska ha ställt om klockan till idag. tillbaka en timma. // Herr Söndag.

Kommentarer
Postat av: Magisterfredag

Hmm.. Plottwists har mitt liv gott om.

Tv-såpan är inne på sin sextonde säsong och jag vet inte riktigt vad som måste hända för att överträffa allt det andra... Något övernaturligt? Min mamma får en alien-bebis?



att göra mig till en intressantare karaktär... Går det? Jag tycker jag lyckas ganska bra som det är

2008-10-27 @ 00:10:04
Postat av: Lekkit

Man kan ju hoppas på att något kul händer i Lettland.

2008-10-27 @ 13:51:51
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

att släppa lite av mitt kontrollbehov skulle nog vara behövligt, men om det går är en annan historia.



och annars har jag nog precis twistat till mitt liv ganska mycket på sistonde, så om några fler twistar är i antågande får det lov att vara små saker.



ska väl planera lite mer exakt för framtiden också...





vi får helt enkelt se.



//

Fröken Lördag

2008-10-27 @ 15:50:25
Postat av: Jedipojken

vore najs att skaka fram ett band. och få betyg i mattematik för en gångskull

2008-10-27 @ 16:02:36
Postat av: Kavaljer Tisdag

Hmmm.... jag faktis inte vad som skulle få mig att utvecklas som karaktär. Jag har rätt nyligen haft svårt att känna att jag "är mig själv" på sistånde. Troligtvis eftersom man måste hela tiden hålla en mask uppe att man är artig när man repar på Operan osv. men jag tror jag nu håller på att finna tillbaka till mig själv, eller iaf det "jag" som jag tycker om att utvecklas i. Så ny plottwist för mig skulle väll vara att jag får ett jobb tex. det vore inte helt fel.

2008-10-27 @ 17:56:50
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Söndag

Plottwist. En klasskamrat känner uppenbarligen mitt första ex som försvann... Mitt förflutna kommer tillbaka och hemsöker mig.

2008-11-01 @ 08:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0