Livet verkar fullt av problem.

Hej allihopa,
Idag har jag haft jätte kul och stukat stortån (tror jag). Vilket alltid är skönt, speciellt i perioder som nu när man behöver kunna träna för fullt. Sen har jag och min projekt grupp ett stort problem med att vi kanske blir underskända eftersom vi har gått över vår max tid på vårt stycke. Sen hade jag tur nu att jag tänkte efter lite för jag tror jag har fått mitt första virus medelande på Facebook (något som liknar de där man kan få på msn random från folk som inte ens är inloggade).

När vad det senast du gjorde dig illa?
Vad hände då?




Vänliga hälsningar //
kavaljer Tisdag


Kommentarer
Postat av: Magisterfredag

Hud har slitits bort från mina trampdynor efter för mycket barfotaarbete på läskiga golv

2008-10-21 @ 22:55:31
Postat av: Lekkit

Bet bort en liten slamsa från innersidan av underläppen när jag slogs mot en krabba i Order of Ecclesia.

2008-10-22 @ 02:47:57
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Tjaaaa

Det var antagligen när jag bet mig i tungan TWICE hemma hos Leo.

2008-10-22 @ 07:37:05
Postat av: Jedipojkeni

Hade ett missförstånd med min ytterdörr, det gjorde riktigt jävla ont(slog huvet i dörren)

2008-10-22 @ 08:03:17
Postat av: Teh Axelius

Hmm... Vet inte, senaste då jag verkligen gjorde mig illa var väl när jag skalade tummen när jag skulle fixa potatis, blödde lite och slapp skala tre kilo potatis till.

Mer recent, men mindre allvarligt var när jag var hos Björn förr-förra helgen och reste mig från toan och hade förbannat ont i ryggen och bröstet... vilade en stund i soffan så det gick över. Kom då på en fälla som jag gillrade i rollspelet (men som fienderna aldrig hann utlösa innan vi dödade dem ganska hårt.

2008-10-22 @ 18:33:41
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Herr Söndag

Slog huvudet i bussen på väg av den. Jag klandrar dock bussen för det. Jag har aldrig varit mycket för att avsiktligt skada mig själv... Sista JAG gjorde mig illa var nog i sjunde klass då jag dunkade huvudet i bord eller väggar för att få uppmärksamhet (då var det mer tänkt som ett sätt att visa att jag tyckte att något var dumt i huvudet).

2008-10-23 @ 18:20:07
Postat av: Fröken Lördag

när jag härom dagen smörjde in händerna med perfymerad handkräm.

Det gjorde svinont. verkligen.

2008-10-24 @ 18:52:56
Postat av: Kapten Torsdag

När jag senast brände mig på McDonaldsgrillen.

2008-10-25 @ 01:30:50
URL: http://todaysquestion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0