Stay Young

Sitter här funderandes om jag ska (som jag borde) ta och börja plugga lite engelska innan jag beger mig till jobbet samt om jag ska sätta på lite trevlig musik (och därigenom väcka en, i sådana fall, mycket sur lillasyster).
... försöker komma på en fråga istället för att plugag engelska, vilket jag borde.
Ska åka och jobba om två timmar och har en hel del som jag "borde" göra innan dess man kan inte få mig själv att göra nåt av det, sitter helt still här på stolen och stirrar rakt in i skärmen (som dessutom ger mig huvudvärk).

Är det det här som kallas skrivkramp? eller vi kanske har nåt annat ord för det, bloggkramp? frågekramp?

VAD GÖR NI  NÄR NI INTE KOMMER PÅ EN FRÅGA ATT STÄLLA NÄR DET ÄR ER DAG?
och hur gör ni för att komma ihåg den där jättebra frågan man kommer på tre dagar innan?

(haha! Nödlösning räddar mig idag)


kramkram
//Fröken Lördag





P.S
Det Kanelbullensdag idag!
Ett jippo fixat av Sveriges Bagare och Konditorer för att sälja extra mycket bullar just idag. Gå på försäljningstricket och ät till du spricker.





Kommentarer
Postat av: Lekkit

Somliga slipper. :D

2008-10-04 @ 09:57:10
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Magisterfredag

Har inte riktigt drabbats av det där problemet än eftersom jag är en nybörjare i sammanhanget.

Jag har både Livskunskap och konfirmationsgruppen så livsfrågor är inget jag saknar just nu ;)

2008-10-04 @ 13:06:53
Postat av: Teh Axelius

Se Lekkit

2008-10-04 @ 13:26:00
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Jag har ångrat mig.

Ät inte bulalr så ni spricker. Jag hatar kanelbullar, har fått nog av dom idag.... 2000 stycken på EN dag...

alldeles för mycket. för mycket!

2008-10-04 @ 20:27:02
Postat av: Kavaljer Tisdag

Ja jag kollar runt mig om jag finner någon inspiration, dock så tror jag att jag snart har tagit all som går att finna från mitt rum. Men det brukar alltid dyka upp någon nytt, om inte det så finns alltid internet och tv.



Glömmer jämnt sådana frågor...

2008-10-04 @ 20:31:34
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Söndag

Inte sällan har jag velat så mycket att jag skjutit upp det hela och skrivit frågan en annan dag. Annars brukar jag googla runt efter en bra bild och improvisera fram en lolfråga.

2008-10-05 @ 00:34:29
Postat av: Mr. Måmdag

Ta det första som dyker upp i huvudet. Sök inspiration djupt inom dig eller i saker runt omkring dig. Psykadeliska frågor kanske ger psykadeliska svar!

2008-10-05 @ 18:17:01
Postat av: Anna

Gör något kreativt med tiden, så att jag tillslut kommer på att ställa en vettig och intressant debatt fråga.



:)

2008-10-05 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0