Tittut!

Jag kom på att det är torsdag idag. Dessvärre är ju Kapten Torsdag borta i fjärran Lettland och har (förhoppningsvis) roligt. I egenskap av hans sambo(-ish) tänkte jag ställa någon sorts fråga i hans ställe. Typ. Vad topik beträffar tänkt jag köra på något relationsrelaterat. Eller något. *Tänker*

Vad gör du för att visa att du är intresserad av någon?

Jag brukar själv helt rätt och slätt vara så uppenbar i mitt beteende att hon (hittills i 100% av fallen) inte kan låta bli att märka det. Därefter är det upp till henne om hon svarar på liknande sätt eller inte. Svara hon svarar jag igen. Fungerar inte på rastlösa människor om de inte råkar vara mitt ex/uppenbarligen väldigt intresserade av dig och inte har något att förlora/bättre för sig. Typ.

Bild...

Det japanska tecknet för kvinna som givetvis kommer ifrån kinesiskan i början. Så som allt annat.

Godnatt/dag/morgon/kväll på dig. // Herr Söndag i tribut till en frånvarande kapten.

Kommentarer
Postat av: Teh Axelius

Vetefan, har inte direkt lyckats hittills...

2008-10-31 @ 00:13:48
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Hmm... brukar hålla mig nära personen och möta blickar tror jag.

2008-10-31 @ 01:22:16
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Fröken Lördag

är mig själv och hoppas på det bästa.

har dock aldrig funkat...

är för mycket jag för att kunna visa nåt tror jag.



2008-10-31 @ 01:27:34
Postat av: Magisterfredag

Flina dumt, fälla pinsamma kommentarer, spilla vatten i knät på mig själv och sen efter några veckor av velande och panik säga "Vi måste prata"

2008-10-31 @ 01:48:26
Postat av: Fröken Lördag

Magisterfredag: det där låter precis extakt som du. klockrent. bra självanalys! :P

2008-10-31 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0