Tunnelbana

Denna fråga har jag tänkt ställa i flera veckor, men jag lyckas alltid glömma bort min dag.

Vilken är den snyggast inredda tunnelbanestationen enligt dig?

Min personliga favorit är Kungsträdgårdens station. Den har ett häftigt helhetsintryck samtidigt som den innefattar offantligt mycket detaljer som man hittar nya av hela tiden.

Här hade jag tänkt ha en bild på den tunnelbanestationen, men eftersom mitt internet är så förjävligt förbannat hemskt illa och funkar lite när det känner för det så orkar jag inte söka upp någon. Detta för mig till en annan bonusfråga; är det någon som är haj på att fixa med internetanslutningar? Kontakta mig i så fall. Typ alla felsökningar säger att "DNS-konfigurationen är felaktig" och jag har ingen jävla aning om hur man ska fixa det, så hjälp behövs.

//Kapten Torsdag

Internet låter mig inte ens ladda upp en jävla bild så det får bli en ur arkivet.

Jag hittade visst en som faktiskt föreställde en T-banestation. Så passande!

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Jag gillar faktis väldigt mycket Gamla stan. Den är väldigt enkel men man kan faktis stå och kolla på den utan att man blir irriterad när ett tåg kommer för att den var "för" intresant.

2008-10-23 @ 23:18:36
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Lekkit

Antagligen Liljeholmen. Har suttit där väldigt många gånger och jämfört med hur det var förr, innan den byggdes om.

2008-10-24 @ 02:05:34
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Jedipojkeni

håller med kavaljer Tisdag, gamla stan är aldrig tråkig, alltid något att glo på

2008-10-24 @ 07:36:01
Postat av: Herr Söndag

Jag tyckte att jag kände igen bilden...



Jag håller Med Lekkit angående Liljeholmens tunnelbanehållplats. Annars gillar jag faktiskt Tenstastationen med lite mer detaljerade utsmyckningar och mindre fräsig design.

2008-10-24 @ 08:42:24
Postat av: Tjaaaa

Den bästa är ju definitivt Telefonplan. Där finns den bästa bilden av alla, nämligen den som föreställer två jättehäftiga små snorungar med bakåtvända kepsar.

2008-10-24 @ 11:15:52
Postat av: Kapten Torsdag

Hoppades att du skulle nämna den. De är så coola!

2008-10-24 @ 20:25:28
URL: http://todaysquestion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0