Onsdagonsdag! :D

Hej hopp!

Jag tänkte på det just nu och bestämde mig för att ställa en fråga kring det... Jag ska förklara lite. Såhär, min onsdag är mycket mycket rolig. Dagen börjar kl 8.10. Skola. Först har vi No-labb, sen har vi idrott, sen har vi svenska, sen engelska, sen klt (lägg märke till att lunch INTE ingår i dagens schema) När dessa lektioner är slut är klockan 16.50. Och då är man rätt präktigt trött, men då råkar det vara så att jag har matlagningen, så då gäller det att handla, laga mat, och sen diska. Sen har jag lite tid till att plugga innan jag helt och hållet deckar, så här ser alltså mina onsdagar ut, myyycket roligt :D. Men det jag ville komma till iaf, Frågan: Vad är det på din vardagliga onsdag som är roligast? Vad är det du ser fram emot? Eller om du vill kan du berätta om en annan dag :)

Min höjdpunkt är iaf den tiden jag ger mig själv åt att sitta vid datorn, skriva dagens fråga och bara ta det lungt, känna sig nöjd med att man gjort så mycket nytta :)

Kram på er pojkar! :D
//Fröken onsdag! 

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

Kram på dig med flicka! (Trots att du är smålänning)

Min höjdpunkt på dagen är till de flestas missnöje min tid som scoutledare på kvällen. Det är alltid lika roligt att få se och ta hand om dom energiska barnen oavsett vad vi gör. (Självklart är det även skoj att åka till kebaben efteråt).



Märkte du förövrigt vad arg jag var i min kommentar? Inte en enda smiley. :P

2008-09-18 @ 00:01:21
Postat av: Lekkit

Att slippa se Tjaaaa på gruppen. (Jättearg, inga smileys här inte)



Annars är ju gruppen ganska trevlig. Och dessutom har jag och Robin gjort det till tradition att utmana varandra i figurspel på onsdagar. Trevligt, trevligt.

2008-09-18 @ 02:12:29
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken onsdag

HHAHA, Tjaaaa, jag förlåter dig aldrig! Måste vara massa smileys! :D D: o.0 O; osv. @: !



Förstår verkligen dig glädje Lekkit! :D

2008-09-18 @ 09:28:53
Postat av: Herr Söndag

Att gå och lägga sig är ju helt klart det jag ser fram emot mest. Gruppen är nog väldans mycket roligare men har man ont om sömn så har man (inte sällan sig själv att skylla om man är Herr Söndag).



Jag förstår också DIG glädje Lekkit. Även om jag inte hade bangat på att scouten kom till helgedomen.

2008-09-18 @ 16:21:29
Postat av: Kavaljer Tisdag

Gruppen helt klart, älskar känslan precis innan man ska gå dit. Den bygger upp någon slags förväntan att det kommer bli super varje gång.

2008-09-18 @ 16:55:28
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Fröken Lördag

Gruppen, och att vi har kort dag i skolan med sovmorgon.



Sooooova och lyyyyycka består mina onsdagar av.

Oftast

2008-09-18 @ 21:27:55
Postat av: Teh Axelius

Fäktning klockan 15:30 Ingen tvekan.

2008-09-25 @ 21:20:23
URL: http://axelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0