25 April

Idag är en väldigt trevlig dag.
Den här dagen har på något sett känns  förlösande, allting börjar ordna upp sig och jag börjar faktiskt tro att saker och ting kan lösa sig.

Dessutom skiner solen, det är 19(!!) grader varmt i skuggan, våren är här, jag blev klar med mitt projektarbete nyss (!!!) och som pricken över "iet" firar jag halvårsjubileum med min beslutsamhet och min lycka =)
Allt detta firar jag genom att sitta i solen på balkongen och plugga, baka "lite" marängbottnar och umgås med Magister Fredag.
Har saknat att umgås just med Magister Fredag, all min bitterhet (ni har inte ens sett hälften) måste ha ett ordentligt forum hos någon som delar den :p
I onsdags var det första gången på länge jag träffade Andreas också. Länge sen. Finns många man borde och vill träffa. Lite för många känns det som ibland, men som "alla" säger, Verklig vänskap är den som överlever verkliga avstånd. I både tid och rum.

Har (åter?)upptäckt just hur mycket folk runt omkring en betyder, inte bara i kristider utan även vid de tillfällen allt är lungt, skönt och toppen. Det finns så mycket bra i så många människor runt omkring mig just nu att jag ibland blir lite överväldigad av det.

Så.
Vem/Vilka skulle du vilja träffa just nu?



Mitt svar blir:
Alla.

//
Fröken Lördag




 



Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Höh jag tänkte ju ringa er två idag och undra om ni ville göra något, men istället tog jag en promenad i solen till Sci fi bokhandeln och köpte 5st filmer! (bl.a. Paprika!!!)

Jag skulle nog vilja möta Daniel Mendez just nu eftersom jag inte har sett honom på väldigt länge och har inte ens någon aning om han lever eller inte.

2009-04-25 @ 23:57:23
Postat av: Magisterfredag

Jan Björklund och få honom att avskaffa två saker som är förödande för det svenska skolväsendet: Skolpenningen och elevdemokratin



Marie-Louise Ekman och få jobb på KDT



Barack Obama och få honom att spränga stockholms estetiska gymnaisum i luften



2009-04-26 @ 00:03:08
Postat av: Jedipojken

Robert

2009-04-26 @ 09:24:13
Postat av: Tjaaaa

Jag skulle vilja träffa Leo och göra klart min neotech-karaktär, vilket jag även kommer att göra.

2009-04-26 @ 11:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0