DUU KAN MAGIIII!!

Du är en allsmäktig trollkarl som landar på jorden på 1800-talet. Du har svurit till din ännu mer allsmäktiga gud att du inte får döda några människor, men du är obotligt ond och du vill se lite blodbad. Så du bestämmer dig helt enkelt för att komma på någon genomrutten plan för att få jordens befolkning att döda varandra for your viewing pleasure. Men ack! Du får inte heller förändra folks sinnestillstånd med magi direkt.

Hur går du tillväga för att så många som möjligt ska dö (helst på ett sadistiskt roligt sätt)?


Bildtext: "Mohahahahahahahahaaaaaaaaaa!"

/Kapten Torsdag

Kommentarer
Postat av: Magisterfredag

Jag kastar ut ETT KILO MJÖL som folk får slåss om!

2009-04-09 @ 19:51:08
Postat av: Kavaljer Tisdag

Först vill jag bara hylla för den sjuuukt bra frågan.



Tjea jag skapar parfymen som finns i boken/filmen Parfymen, sen skapar jag en massa SAW (filmen) lekmaskiner och fällor, plus en massa hjärndöda zombies som kan hjälpa folk få på lekmaskinerna. Sen tar jag sprutar sjuuuukt mycket av parfymen på mig själv och ställer mig i mitten av stor labyrint och sänder ut doften till hela världen. I larbyrinten så måste folk ta sig igenom en massa Saw leksaksmaskiner som man friviligt sätter på sig för att kunna komma vidare till att nå mig. Själv kan jag se allt med hjälp av min magiska super syn. Så sitter jag och kollar på när världen i bråk om att få tag på mig slår ihjäl varanndra och sig själva.

2009-04-10 @ 11:37:14
Postat av: Teh Axelius/General Onsdag

JAg skulle uppfinna det roligaste skämtet evar.



MaCGM" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8gpjkMaCGM

2009-04-11 @ 11:39:40
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Bevisar ett en Gud finns men säger inte vilken.

2009-04-14 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0