Omstrukturering

I en helt självständigt bestämd aktion har General Onsdag, A.K.A Teh Axelius, bestämt sig för att ta över bloggen och ställa samtliga frågor varje dag...


Eller inte...

Så dagens fråga:

Har du gått på något Aprilskämt idag och isf. vad?

Själv fick man på dagens historiaprov ett blad med massa uppsatsfrågor om Afrika (vi håller på med Europa) och tänkte för en sekund "vi har ju inte gått igenom det här..." innan man insåg.

Litet prank en annan svensk gjorde på ett forum i en tråd om 1a aprilskämt :P

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Nepp.

2009-04-01 @ 21:41:50
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Nej. Och måste verkligen säga att DNs var det mest genomskinliga någonsin.

2009-04-01 @ 21:58:43
Postat av: Kavaljer Tisdag

Nej faktis inte vilket är konstigt för mitt lilla naiva jag. Eller jo jag gick på General Onsdags lilla förskämt till frågan i någon sekund. Men annars ingeting faktis.

2009-04-01 @ 22:48:23
Postat av: Magisterfredag

Inte jag heller. Men nej, DN.s sjukt utstrukturerade 3G mobils-bluff var faktiskt ännu mer genomskinlig. De påstod att man genom att skaka sin mobil kunde få 3G-anslutning. Det var sjukt avancerade bilder som demonstrerade precis hur man skulle göra, helt underbart

2009-04-01 @ 23:31:29
Postat av: Herr Söndag

Nej, men när jag var mellan 5 och 7 år gick jag på att jag och min bror skulle få åka till månen med mamma över påskhelgen. Ack, du grymma verklighet...

2009-04-01 @ 23:49:00
Postat av: Teh Axelius/General Onsdag

@Kavaljer Tisdag, jag vet inte om jag ska ta det där som en komplimang eller ett tecken på att ni inte litar på mig :P

2009-04-02 @ 11:56:35
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

@ Teh Axelius/General Onsdag

Haha se det mer som att jag är väldigt naiv och lättlurad.

Fan jag gick ju på Super Smash Bros. Gore

2009-04-02 @ 19:25:57
Postat av: Mr. Andreas

Nä :(

2009-04-04 @ 00:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0