Söndag efter Ryssland.

Eller snarare nästan efter Ryssland. Jag är fortfarande här (egentligen där, då jag skriver detta i förväg  för att min kära kombo ska kunna posta detta på min dag, dagen innan jag egentligen kommer hem) som egentligen är i Riga, Lettland, och inte Ryssland.
   Jag ser fram emot att komma hem för att det finns vissa saker som jag helt enkelt inte kommer kunna ta del av i Ryssland. DS-spel, (lämnade kvar DS:et, remember?) min säng, (spoilers, jag tog inte med den heller) och sist men inte minst, en regelupdatering av ett figurspel som jag spelar (lite för sällan).
   Jag ska inte ställa ytterligare en fråga om vad du ser fram emot. Inte igen. Istället tycker jag att det är lite roligare att veta...

Om världen som du kände den skulle startas om så att inget du kände till skulle vara detsamma igen (gravitationen kanske skulle vara utbytt till något annat kul), hur skulle du reagera då?

Jag?

Jag svarar imorgon. Kanske.



HYES! // Herr Söndag.

//Edit av Kapten Torsdag som postar denna fråga: Wooooo! Jag är full! Fet+kursiv+understruken=HYES!

Kommentarer
Postat av: Kapten Torsdag

Jag skulle nypa mig i armen och om inte det hjälpte skulle jag bli lite förvånad.

2009-04-12 @ 02:54:30
Postat av: Kavaljer Tisdag

Jag skulle vara överlycklig!! Alice i underlandet all for me!!!

2009-04-12 @ 11:30:33
Postat av: Magisterfredag

Jag skulle gitta till Hogwarts!

2009-04-12 @ 14:10:38
Postat av: Teh Axelius/General Onsdag

Säga "Lolwut?"

2009-04-12 @ 23:25:45
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Bli jätterädd och sen fundera ut hur man lättast bakar under de nya förhållandena...

2009-04-14 @ 22:27:44
Postat av: Lekkit

Bli förvånad.

2009-04-15 @ 14:12:39
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Herr Söndag

Jag hade nog tagit det ganska lugnt, funderat lite och sedan, efter lite om och men, anpassa mig.

2009-10-12 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0