Söndag innan Ryssland.

Inom en timme ska jag dra hemifrån för att, efter lite om och men, åka till Ryssland över påskveckan. Jag har nästan packat klart och fixar med det sista jag ska äta innan resan samt det som skall bli min frukost imorgon. Jag har fortfarande inte bestämt mig för exakt vad jag ska packa med mig. Har kommit så långt att jag vet att jag inte ska ha med mig dator, DS, Wii och sådant, men inte längre än så.
   Min mor skulle ha fått ett mindre utbrått och blivit jättestressad över mitt lugn. Tur att jag inte bor hemma fortfarande. In i sista sekund brukar jag ha full koll. Då jag brukar vara sen till diverse vardagliga aktiviteter är jag nästan aldrig sen när jag ska resa. Jag har nog aldrig riktigt haft resfeber eller varit speciellt rädd att saker ska gå åt skogen när jag reser. Går det åt skogen så är det inte mycket man kunde ha packat för att förhindra detta. Många utifallattförberedelser känns ganska onödiga. Bara man kommer ihåg pass (om det nu behövs), pengar och eventuell biljett är det, så att säga, "chill".

Frågan för söndagen den 5:e april blir följande: Hur brukar du reagera precis innan du ska åka bort? Vad brukar du göra innan?

Ja, jag vet. Två frågor på en dag. stämm mig.

Bild.


Där ja.

Ha en trevlig påsk. // Herr Söndag.

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Brukar ta det med lugn. Packa.

2009-04-05 @ 14:08:08
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Mitt kontroll behov ökar lite extra men annars brukar jag nog vara som vanligt. Tar det nästan alltid lugnt och är ute i god tid. Oftast väldigt extra god tid. Precis innan brukar jag duscha, äta och packa det sista. Samt ladda batterier och sånt...

2009-04-05 @ 14:13:45
Postat av: Kapten Torsdag

Jag brukar tyvärr inte packa.

2009-04-05 @ 14:31:36
Postat av: Kavaljer Tisdag

Extra checka att jag har fått med mig allt viktigt.

2009-04-05 @ 17:31:03
Postat av: Magisterfredag

Få någon konstig impuls och packa ner något ganska random



sen blir jag sjuuuukt kissnödig - mitt sätt att hantera stress.

2009-04-06 @ 01:22:54
Postat av: Teh Axelius/General Onsdag

Packar, tar det lungt... träffar kompisar?

2009-04-06 @ 20:21:08
URL: http://axelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0