Päron

Hej Hopp!
Då min flytt närmar sig med stormsteg begav jag mig till IKEA tillsamans med min mamma och pappa för att handla div grejor (säng, soffa, glas m.m.). Min pappa gillar verkligen inte att gå på IKEA, när stället dessutom var proppat med folk blev det inte roligare. Så fort vi kom in på stället slog det mig hur lika jag och min pappa är. Han började köra på martyr-bitter-envishets beteendet på en gång. Ett beteende (metod?) som jag trodde jag var ganska ensam om.
Sedan denna shopingtur har jag bara märkt fler och fler saker som jag och pappa har gemensamnt.
Så...
Vilken egenskap som du ärvt av respektive förälder är du mest glad över?



Från mamma är jag gladast över att ha ärvt hennes överraskningsförmåga och av pappa är jag gladast över att ha ärvt hans förmåga att kunna somna typ överallt och nästan när som helst.

Kram!
//
Fröken Lördag (!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med mors spontanitet och fars lugn är jag ultimat!

2009-08-22 @ 22:48:26
Postat av: Wompa

Mammas hår, lätt! Jag har fått hennes superhår fast ännu längre och ännu tjockare. Pappa... han kanske efterlämnar något bra arv när han kolat... Nej men jag har nog fått något bra från honom med som jag inte kommer på!

2009-08-23 @ 16:34:50
Postat av: Anonym

svår fråga...jag känner mig inte så lik mina föräldrar

men jag tackar pappa för att jag kan äta hur mycket som helst utan att bli tjock :)

2009-08-23 @ 20:09:58
Postat av: Magister Fredag

Mamma: Det dominanta draget



Pappa: "Jaja"

2009-08-23 @ 21:38:22
Postat av: sofiahazelmouse

vet inte om jag ärvt så mkt av mina föräldrar, kanske mer lik farmor och/eller farfar .. morfar var en jävel på korsord hoppas jag ärver det (borde börja visa sig nu tkr jag .. gr.)

2009-08-24 @ 14:13:40
URL: http://linnsofiacharlotte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0